![]() |
Karting Voor Het Goede Doel
Beste paddockers,
Rotary-club Opsinjoor Mechelen organiseert al voor de vijfde maal de Rotary Opsinjoor Kart Cup. Die gaat zoals de vier vorige edities door in Inkart te Puurs. Vrijdagavond 20 september wordt deze drie uur durende race gereden voor het goede doel. Het goede doel wordt ter plaatse tijdens de briefing toegelicht. Vermits het voor het goede doel is, kost dit natuurlijk wel iets meer dan een gewone drie uren koers. Deelnemen kost 500€ per team. Teams moeten minimum uit drie piloten bestaan, waaronder één vrouw! De start wordt door de vrouwen genomen. Spektakel verzekerd! Voel je je geroepen om je hobby te linken aan een bijdrage voor het goede doel, aarzel dan niet een schrijf je in via marc@perdieus.be. indien je meer info wenst mag je dat hier vragen of stuur een mailtje naar het bovenvermelde adres. groeten maarten |
Het is misschien een domme vraag maar is dat dan enkel binnen?
En ik zou eventueel wel kunnen komen maar het probleem is da ik wel training heb tot 19.00u dus kan ik da tege half 8 zijn. Is dat een probleem??? En mag sponsoring, voor welk goed doel is het? Ik zou dit allemaal graag weten omdat ik nog niet echt een groot budget heb en toch zou willen meerijden, zeker omdat het om het voor het goede doel is. |
ik weet nu wel niet juist wat het goede doel inhoudt, meestal gaat de opbrengst naar projecten ivm de vierde wereld (de armen in belgië), maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen.
het parcours betreft het binnen en buitengedeelte, wel niet het 1km parcours omdat dit einde augustus/begin september wordt afgesloten. de meeste teams rijden uiteraard met sponsoring. om je een idee te geven, enkele teams van vorig jaar: AXA Bank - BCC British Car Center - Asterix (Devrieze Asterix St-Kat-Waver) - Mexx 1 & 2 - ... er kunnen facturen worden uitgeschreven waardoor dit dus officieel als sponsoring van een bedrijf kan worden aanzien. ik ga proberen om de timing hier nog eerstdaags te plaatsen |
Ok bedankt alleszins, nu weet ik al iets meer.
Normaal kun je me dus verwachten met een teampje, maar dan heb ik zo al iets om rond te gaan voor sponsoring, hopelijk bijt er iemand toe. Dan kan ik ook een beetje meer informatie geven aan die mensen ook hé zodat ze toch een beetje weten waar ze hun geld in steken. |
kartboyke,
geef uw mail eens of stuur een mail naar marc.perdieus@pandora.be, dan kan ik u een uitnodiging sturen. ik vermoed dat er nog wel één op mijn computer staat maarten |
ivevanderaa84@hotmail.com
Alstublieft se |
bedankt voor het doorsturen van den informatie hé maarten.
Nu ga ik gretig opzoek gaan een sponsor. Een team heb ik al maar ik peins dat er 1 probleempje is, breezje, is die er al 16?? Want die ging normaal met mij meerijden. En er is nog eentje, ik kan nog nie om 18.00u aanwezig zijn, dat zal pas tegen half 8 ongeveer zijn. Is dat een probleem?Anders meot ik een andere oplossing zoeken. |
Op 12 januari wordt Breezz 16...
|
Quote:
als de rest van uw team daar op tijd geraakt dan is het niet echt een probleem, dan kunnen zij de formaliteiten afwerken en jullie officieel inschrijven jij hebt blijkbaar de timing, kan je die eens posten? ge hebt waarschijnlijk een mailtje van ons vader gekregen, ik heb de uitnodiging zelf nog niet gezien |
jeps ik heb die, zal ze eens posten, ok schrijf ons maar in hé.
Onder de naam im-racing. Is het goed dat wij zo snel mogelijk betalen maar momenteel gaat het niet, maar zal da zo rap mogelijk in orde make, maar dan hebbe we toch al een plaatske hé. 18.00 uur : Welkom 19.00 uur: Briefing piloten 19.15 uur: Warming-up met aansluitend kwalificatie 19.45 uur: Opstellen Karts op startgrid 20.00 uur: Start endurance race ( 3 uren ) 23.00 uur: Aankomst 23.15 uur: Podium |
Quote:
maarten |
voila se maarten, ik heb daarjuist al het geld gaan overschrijven, er is ook al ne mail gestuurd naar uwe pa.
De naam van waaronder er is overgeschreven en ingeschreven, staat in die mail. |
bangelijk, zo moet het
en nu gaan testen in puurs zeker? wij gaan waarschijnlijk in de week voor de koers eens kijken hoe het er daar bij ligt. tot daar! maarten |
Dan gaan ik wel mee als ik dan kan en ni op verlof ben. Ik hoop trouwens dak mee kan rijden. Wij gaan namelijk nen last minute boeken voor september. Hopelijk zit ik dan ni ergens te feesten op één of ander eiland.
|
jeps hopelijk da we gon testen, want het is wel al een tijdje geleden da'k nog gaan karten ben.
By the way, krijg ik nog een bevestiging ofzo da wij ingeschreven zijn? |
All times are GMT +2. The time now is 22:55. |