![]() |
Verstappen: superman!
Verstappen on top!: ik las gisteren in La Dernière Heure/Les Sports dat Jos tijdens de eerste 8 GP's maar liefst 59 geslaagde inhaalpogingen op zijn naam heeft staan!! Waarvan 37 tijdens de eerste ronde (x8)!!!
Der zijn der veel die daar van bij kunnen leren! (DC en Hakki bv.?) |
hoe verder ge vanachter staat, hoe meer dat ge kunt voorbijsteken.
Dus et feit dat em zoveel kan voorbijsteken is omdat em nooit kan qualificeren. Altijd op een 18e of 19e plaats. En als ge dan een snelle raceauto hebt............ |
Das ook just.
Maar ne DC, die mag ne snellere auto hebben, en vanachter starten, en toch kan die niet tippen aan de Jos qua inhaaltalent! Remember Bernoldi? En vele anderen... |
bwa, kzou het zo nie stellen!!!!
Ik vind het heel knap wat Jos the boss presteert, maar als ge nekeer gaat analyseren, hoe hij het doet, dan is dit gewoon door geweldig veel risico te nemen!!! Soms draait dit goed uit, heel regelmatig beland je in de zandbak!!! Waardoor je terug op plaats 20 staat, en ze weer allemaal kunt inhalen!!! :D :D :D j/k airco |
Re: Verstappen: superman!
Quote:
Schumacher on top! Ik las gisteren in de 'Joepie'/'Beste Peter' ;) dat Michael 3 wereldtitels, 49 overwinningen, massa's snelste rondes en poles op zijn naam heeft staan. Mocht Verstappen niet steeds in de weg hebben gereden hadden er dat misschien meer geweest! Alle gekheid op een stokje, ... wie komt er altijd met die onzin rond Verstappen? De hollandse media? Jos is snel! Jos wordt wereldkampioen! Jos the boss! Ik hoop echt dat Jos ooit eens in een Ferrari mag rijden. Denk je dat hij sneller zal zijn dan MS? Dan Barrichello? Denk je dat hij op de baan gaat blijven? |
haha, flauwe plezante!
Dit komt dus niet uit de Nederlandse pers hé! Als het dan toch zo gemakkelijk is om in te halen, waarom dan van die slaapverwekkende races? En DC'tje kan er nog wat van bijleren, van Verstappen! |
Ach, ik heb niets tegen Verstappen, de jongen doet ook zijn best. Het is echter die ganse rotzooi die er rond moet hangen.
Neem nu dit: Quote:
'Whisfull thinking' en typisch hollands. |
bwa, Verstappen, die is positief en negatief voor me ze!
POSITIEF: Hij haalt er een deel in. Inhalen is niet makelijk, dus wat hier gezegd wordt van "slechte wagens " inhalen, is bullshit. je moet het toch maar doen he! NEGATIEF: HIj rijdt andermasn races stuk (die van Montoya dit jaar nog). Verder is hij wel erg klungelig (kan ook aan de wagen liggen, maar niet altijd). Op een aantal ronden van het eind uitvallen... Ik had dit weekend met men broer gewed, dat Jos op het eind ging uitvallen. Ik had dus men gelijk! |
Zo belachelijk vind ik dat niet, een GP in Zandvoort. Je kan zeggen wat je wil, maar Zandvoort is een echt pilotencircuit, waar op verscheidene plaatsen kan ingehaald worden, vooral in de Tarzanbocht, waar meerdere snelle racelijnen zijn!
Maar realistisch is het niet, dat is waar... |
mja, vanachter in mijn straat ligt ook een mooie bochtencombinatie!! als ge daar met nen F1 door zou scheuren, het zou nogal een effect geven!!! Mor tis nie omdat ge ewa grave bochten hebt dat ge een F1 races gaat mogen organiseren zene!!!
Hetgeen wat telt is de infrastructuur (de paddock, de pits-boxen, ... parking's, enz ...) Op ne moment dat zede bakermat van de racecultuur (silverstone) gaan bedreigen met verdwijnen wegens onvoldoende infrastructuur, peis ik nie dat zandvoort in aanmerking gaat komen zene!!! dan zouden we hier in europa zomaar eventjes 4 GP's krijgen die op een uurtje of 3 rijden van elkaar liggen!!! Sorry zene, maar dat gaat onzen bernie toch een beke teveel van het goeie vinden!! (Hockenheim, Nurbürgring, Francorchamps, en dan ... Zandvoort) Nie vergeten dat als we het dan toch over infrastructuur hebben, dat er zo nog een ket van een circuit in Duitsland ligt ook he (de Lauritzring in de buurt van Berlijn) airco |
Idd.
Maar die Nurburgring en Hungaroring mogen ze toch eens dringend vervangen op de kalender. Dat zijn altijd saaie races en er zijn voldoende goede circuits om hen te vervangen. |
mja, en kzie der 2 nieuwe komen!!
Moskou en de Lauritzring!!! Tzijn allebij monsterlijk grote steden, waar een ongeloofelijke markt is voor potentiele sponsor's airco |
Quote:
|
ik lees dat iedereen bezig is over verstappen zijn racekwaliteiten.........nou zou zeggen: zand erover!
Maar wat vinden jullie nu van zijn pers-houding, ikzelf vind dat ie wel een mediatraining of 10 zou kunnen gebruiken. Dat kromme nederlands..aaggghhhhhhh...... En dan zandvoort, never nooit niet! -welke accomodaties? wels es gekeken naar indy en maleisie.......? -welke toegangswegen..........? -Grindbakken, bij de hunzerug kunnen ze geen zanbak aanleggen. Die komt uit op het rechte stuk......neeeee denk het niet. Greetz Mark Hardcore Dutch |
Ik zou het anders wel leuk vinden met Zandvoort op de kalender. Misschien dat ik dan eens tot ginder ga, want de prijzen zullen wel wat lager liggen als in Francorchamps zeker en dan breng ik meteen nog eens een bezoekje aan Amsterdam. Dat heeft ook z'n charme ;).
Weet wel niet of het circuit nog dezelfde lay-out heeft als vroeger. |
All times are GMT +2. The time now is 19:18. |