![]() |
Enkel voor piloten
Beste vrienden,
Dit kreeg ik gisteren in de bus. Even lezen zou ik zeggen want dit verdiend mijn aandacht en die van jullie waarschijnlijk ook. Ook dit jaar engageren honderden vrijwilligers zich om van de 12de editie van VROEMDAG een succes te maken. Op vrijdag 18 oktober rekenen een 1000 tal mindervalide kinderen en hun begeleiders op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit is VROEMDAG een onvoorstelbare belevenis waar zijn elk jaar weer naar uitkijken. Wij verwachten je die dag tussen 8 en 9 uur op het secretariaat van het circuit van Zolder voor de inschrijvingsmodaliteiten en een korte briefing. Om 17 u sluiten wij de dag af met een receptie voor alle medewerkers. Tot onze spijt, zijn er dit jaar wegens veilingheidsvoorschriften geen motorijders toegelaten op het circuit. Mogen wij je vragen om deze oproep ook aan collega-piloten door te geven. Wij rekenen alvast op jouw aanwezigheid. Met vriendelijke groeten Marc Vanlangenacker en Yves Nulens 011/23 15 76 Voila gasten, ik heb bij deze mijn taak gedaan. Wij zullen zien of we er kunnen zijn. |
All times are GMT +2. The time now is 14:46. |