![]() |
2003 Foster's Belgian Grand Prix
De Grote Prijs van België in Spa-Francorchamps staat volgend jaar op 31 augustus geprogrammeerd. Alle teams moeten wel nog unaniem beslissen of de race kan doorgaan, na het verbod op tabaksreclame. Gebeurt dat niet, dan wordt er volgend jaar geen Grote Prijs gereden in ons land.
Bron : VRT TT Er is al veel over geschreven en dit zal m.i. ook nog niet het laatste zijn. C U |
mja ... al bij al zal het wel op hetzelfde neerkomen als de voorbije zoveel jaar ... Na veel blaten over Tabaksreclame blijft de F1 gewoon op Francorchamps.
airco |
da denk ik dus ook. Hoelang zevere ze daar al over...
|
Re: 2003 Forster's Belgian Grand Prix
Quote:
|
en hoeveel keer hebben we dat al niet gehoord .. definitief schrappen ...
Vorige week zou Silverstone nog verdwijen, nu is het imola en spa ... who's next |
"GEEN GP VAN BELGIE VOLGEND SEIZOEN"
_______________________________________ Het ziet er naar uit dat de Grote Prijs van België in Spa-Francorchamps van de kalender geschrapt wordt. Dat heeft het persagentschap Reuters afgeleid uit een enquête bij de F1-teams. Donderdag kwamen de teambazen samen en die zouden het niet eens raken over Francorchamps. De teams moeten van Bernie Ecclestone, de Formule 1-topman, unaniem beslissen om de GP van België te rijden zonder tabaksreclame of niet. Het bericht dat maandag de beslissing over Francorchamps zou vallen is voorbarig. Dat vernam Belga van de woordvoerder van de KBAC, de Belgische Automobielclub. DEFINITIEVE BESLISSING VALT OP 13/12 _______________________________________ "Maandag is er een vergadering van de F1-commissie in Londen. Als blijkt dat de teams het daar niet eens zijn, zal Ecclestone een nieuwe onderhandelingsronde starten", zegt Van Vliet. Vanaf 1 juli 2003 is tabaksreclame in België verboden. Een wissel met de GP van Oostenrijk (in mei) zou een oplossing kunnen zijn. De definitieve beslissing over de toekomst van Francorchamps valt op 13 december in een wereldcongres. Daags voordien neemt de F1-commissie in Parijs nog eens alles door. Wordt vrijdag de dertiende noodlottig voor de Belgische F1-wereld? Bron VRT TT Het volgende verhaal in de soap. Afwachten maar... C U |
bevestiging Fia
Tot op heden hebben we geen bevestiging gekregen dat de GP van Belgie niet zou doorgaan. Ook niet in Imola tijdens de Fia F3000 testen waar de Fia alom vertegenwoordig was. Het zou ook voor ons een teleurstelling zijn, wij als belgisch team zonder '' home grand prix ''
|
Ecclestone is druk bezig F1 te redden, maar begrijpt precies niet dat de GP van België afschaffen een ferme stap in de verkeerde richting is. Smijt die verdomde GP van Hongarije de vuilbak in. Toeschouwersaantal is er nihil en qua spanning kijk ik nog liever naar het wereldkampioenschap onderzeebiljarten.
|
Zijn vrouw is van Hongarije dus die gaat zeker niet wegvallen... :fight:
|
toeschouwersaantallen vallen in Hongarije best mee, maar inderdaad ... beresaai
airco |
Moest ik een toverfee zijn zou ik toch enkele ministers een weekendje met kramp in de kloten laten rondlopen. Wanneer stellen die pipo's nu eens belangrijke prioriteiten en laten ze sukkelaars die zwaar in een ticket investeren eens hun pleziertje.
|
|
mijn stem hebben ze !
|
De mijn ook...
|
Tja, volgend jaar dus geen GP van België :( Hoe lang is dat al geleden? Volgens mij is het in ieder geval een spijtige zaak voor de F1 zelf en zeker voor de rijders met ballen aan hun lijf en de omgeving van het circuit :fight: :fight: :frusty: :frusty:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:08. |