![]() |
Waar vind je karting materiaal?
Ik vraag me zo'n beetje af waar je aan een redelijke prijs karting materiaal zou kunnen vinden? Hiermee bedoel ik een overall, handschoenen, enz
Ik ben nog maar pas begonnen, maar ik heb er echt wel mijn hart aan verloren en ben dus ook wel van plan het meer te gaan doen :) Indien iemand ne 2de hands overall verkoopt mag em mij da gerust laten weten, want ik ben maar ne student en ik heb geen ezeltje ;) Alvast bedankt mannen (en vrouwen)! Barry |
alle racekledij (ook karting) kan je bekomen bij AD Sport , klaverbladstraat 23 te 3560 Lummen. Tel. 013/52.21.26 of 0495/45.15.36...vragen naar Dries De Smet
|
Dries, check pm en alvast bedankt!
|
ons vader heeft onlangs bij stand 21 in brussel nog een paar oude brandvrije raceoveralls gekocht voor de tankers t.w.v. 7000bef, en die zijn fia goedgekeurd
ne nieuwe (alleen karting) overall kost zo rond de 8000 bef misschien moet ge gewoon eens horen op één of andere karting, ik weet dat men er een tijdje geleden in boortmeerbeek bij planet kart overalls verkocht voor 3000frank, dat waren einde reeks overalls, vandaar die goedkopen prijs en als ge nog iets van EKTOR op de kop moest kunnen tikken dan gaat ge ook niet veel betalen, want ik geloof dat dat merk ermee stopt, en die verkopen hun laatste voorraden aan spotprijzen |
Zelf ben ik ook op zoek naar een overall,
weet er iemand waar er shops zijn in West-Vlaanderen? Alvast bedankt. |
Ik heb er ééntje gevonden in Rijkevorsel (provincie Antwerpen) die zeer schappelijke prijzen heeft. (www.rpower.be)
|
RPower is idd een goeie shop maar je hoeft het zo ver niet eens te zoeken, Antwerp Karting in Boom heeft ook een shop. Prachtige overalls van MIR trouwens, vraag naar de cataloog.
|
All times are GMT +2. The time now is 01:08. |