![]() |
Belkarting 2002 - nabeschouwingen.
Wow, ik ben de eerste. Al de rest ligt zeker nog te slapen :D
In elk geval wil ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen, zowel mijn mede-organisatoren als alle deelnemers hartelijk bedanken om van ons jaarlijks evenement zo'n geweldig gebeuren te maken. Zonder jullie was er geen Belkarting, en de sfeer was echt weer geweldig! Forumpiloten, prekwalificatiepiloten, Belcarpiloten, Touring Cup- piloten, V.I.P-piloten, alle vrienden, symphatisanten en familieleden, en natuurlijk niet te vergeten Danny Dubois, ik dank jullie van harte voor jullie komst en ik hoop dat je er plezier aan beleefd hebt. Dat is uiteindelijk ons opzet, en als dat doel geslaagd is, is onze motivatie om volgend jaar weer een Belkarting te organiseren er voor 100%. See you next year! |
ik ben al een tijdje op, ook een grote profiviat voor de Belkarting, de foto's nog en ik stuur het standepede naar de UK,
Joost PS volgend jaar wel een nevenprijs voor de rapste journalist |
Merci organisatie, merci teamgenoten, merci aan al de rest van de aanwezigen.
Volgend jaar eens proberen top3 te rijden... Twas weer een leuke dag! |
Re: Belkarting 2002 - nabeschouwingen.
Quote:
Nu ff fotokes uploaden. Ruwe versie zal snel beschikbaar zijn. Afwerking volgt een van de volgende dagen wegens nog teveel andere dingen te doen ... Aangezien ik nu toch bezig ben,... effe iets langer wachten, ben ineens aan het selecteren **ed** Foto's staan vanaf nu HIER on line |
't Was weer bangelijk
Thx iedereen |
Het was een schitterende dag!!
Bedankt allemaal!! Op naar "Belkarting 2003" |
Hip hip hoeraaaaaaaaaaaaaa !! weer een geslaagde dag - avond - nacht :p
't was echt weer kei plezant, zowel tijdens de race als na de race! Weer goed gedaan door de mannen (en vrouwen) van De paddock :) en voor de mannen en vrouwen van Jpr :) t eten was lekker, en t feestje nadien was ook nog heeeel plezant. Op naar volgend jaar!!!!!! |
't was fantastisch ! pluim aan de organisatie !
op naar belkarting 2003 :) |
Quote:
Prachtig initiatief telkens weer !!!!!! :cool: |
't was idd vre goe gisteren, volgend jaar weer van dat... 'k vond ook de bekers vre geslaagd (der is minder kuiswerk aan ;) )
|
Driesco, Werner, Sennake, Barry en Anneke
En alle piloten en supporters, BEDANKT We had fun ! (Alleen moet ik hier al de hele tijd van ons "madam "horen hoe je zo een beker moet winnen !! :( ) |
Das toch simpel: Rij met marc goossens :D
|
Uitslag Belkarting 2002
1. No Fear Racing 2. DB Racing 1 3. Dragon Racing 4. D & G Racing 5. Oneliner Racing 6. Ares Racing 7. IM Racing 8. LGP 9. Odissea 10. Crash to Zandbak 11. No waste of Gasoline 12. Ghostracing 13. Rabbits Team 14. AD sport 15. Russell Racing 16. DB Racing 2 17. AVT 18. Dale Racing 19. VDA Racing 20. Need For Speed 21. Young Riders 22. Axtron 23. G & A Kartteam 24. Just For Fun Racing 25. FART Rookie van de Belkarting ging naar Filip Boelaert Pechvogels waren het team van Frank Van Creaynest Bedankt aan alle piloten van alle mogelijke dissciplines, de sfeer was enorm, de sponsors waren uiterst tevreden en de mobilhomes was chaos qua sleutels maar bangelijk gemakkelijk. Of we doorgaan in 2003 ? Ik vrees van wel aan de reacties te horen. We gaan op zoek naar een datum in de zomer van 2003 die nog voor eind dit jaar zal bekend gemaakt worden. Thanks en tot de volgende editie |
Proficiat dries me de organisatie :) wij hadden toen we doorgingen het probleem dat dus blijukbaar die deur dichtgeklapt is en de sleutel nog binnenlag :$
Die man in de 1e mobilhome was nog niet aantslapen , ff geluk , goei organisatie vd mobilhomes trouwens ! :) Volgend jaar benk er zeker weer bij :) greetz |
ja ben ook online geraakt!!! maar ik was zeker niet den eerste wakker!!! ja mannen, ne dikke proficiat aan iedereen het was tiptop in orde!!!!!!!! super goeie organisatie, op naar volgend jaar!!!!! Ik denk dat iedereen hem wel super gehad heeft:):)
|
All times are GMT +2. The time now is 06:46. |