![]() |
Rallycross-site
Johan Moons is niet alleen bestickeraar maar heeft ook zijn eigen team: tof-racing
klikken op tof racing button onderaan http://www.moonscreation.be/ |
En hard dat deze mannen gaan!!!!!!!
Heb trouwens fantastische ervaringen met dit team, was dit jaar voor het eerst in dit team met spectaculaire klasseringen. |
Motorshow is toevallig Pascal Sutherland van de 1400-klasse?
Indien dit zo is : wat ga je volgend jaar doen ipv de 1400? En nog een vraag : Die nieuwe Rallycross-instap-klasse vind ik maar niks, wat vinden de rijders daar eigenlijk zelf van? |
Quote:
Gewoon lowcost maar toch met gelijke wapens... Heb zelfs zin om eens informatie aan te vragen... Quote:
|
Sorry, het is maar een persoonlijke toeschouwers-mening van een Rallycross-fan. Eerlijk gezegd misschien ietwat voorbarig, ik heb ze uiteraard nog niet zien racen, maar het zag er niet meer uit als een Rallycross-wagen dus ...
|
Motorshow is inderdaad Pascal Sutherland (who else....grapje)
Weet het nog niet graag wil ik mijn goede resultaten van dit jaar omzetten in divisie 1 a echter dit bzijn andere budgetten dan onze vertrouwde AX! ................... hou jullie op de hoogte. Ben op dit moment druk met onze show..Race & Rally International. |
Ik was nog vergeten Motorshow welkom te heten op het Paddock-forum!
Naast Belcar- Touringcar-, ... piloten is het wel tof om ook piloten uit de Rallycross en Rally hier terug te vinden, zeker als voornamelijk Rallycross-fan en Rally-fan ... Dit maakt het forum tof : toeschouwers, actievelingen, ... wisselen gedachten uit met elkaar (mooie reclame he mannen?) |
effe offtopic:
Motorshow, heb jij een broer die bij zijn voornaam Scott heet? Zo ja hebben jullie dan ooit in Voerendaal / Heerlen een huisje gehad? |
All times are GMT +2. The time now is 05:36. |