![]() |
nog eens proberen
:D :D
|
Puur op het resultaat afgaand: Bruno Thiry! Minder wedstrijden meegedaan én meer punten.... (én privé team) + zijn resultaten in België. Tijdens de Deutschland rally draaide hij immers van in het begin goed mee.
de Mévius: 2 (als ik me niet vergis) ritoverwinningen in de Dakar. Eigenlijk héél goed; maar waren dat geen overwinningen naar het einde toe... als hij al ver achter stond in het algemeen klassement?? /* edit 3 ritoverwinningen: Etape 3 - NARBONNE - MADRID 24min 22 Etape 15 - KIFFA - DAKAR 1u33 min Etape 16 - DAKAR - DAKAR 18min 24 gelet op de lengte van rit 3 & 16 nog nét niet goed genoeg. 1 ritoverwinning van 4 uur is voor mij even veel waard! */ Loix: 1 puntje als fabriekspiloot té weinig om "persoonlijkheid 2002" te worden; gelukkig wél om in 2003 weer aan de start te staan. Theunissen: Belgische titel op dit moment weinig waard; Sorry! Duval: eerst Engels leren of wedstrijd(en) winnen! Enkel op die manier kan je je volgens mij als Belg in het wk handhaven! => voor mij dus Thiry! |
Ik volg Bart in zijn prachtige analyse.
|
Ik heb ook op Thiry gestemd. Hopelijk doet Duval het goed komend jaar. Het is helaas al vaak gebleken dat bevestigen moeilijker is dan in je debuutjaar de pannen van het dak rijden (cf. Loix ?).
Wat doet Thiry eigenlijk in 2003 ? |
Quote:
én Luxemburg (of misschien komt Luxemburg ipv de Boucles) én een 5-tal WK events. Maar die staan, geloof ik, nog niet helemaal vast. Voor de Monte Carlo is hij, in tegenstelling tot vorig jaar, niet ingeschreven. Normaal gezien gaat hij dus door met Kronos (of schrijf ik beter: Kronos gaat door met Thiry??). /* edit wk => ek !! http://www.autosport.be/shownews.aspx?id=1437 */ |
Ik ga toch voor Duval, reden: leeftijd en prestaties
|
Quote:
Quote:
C U ______________________ |
Duval
dan maar Duval rallypiloot van depaddock 2002
|
ik ga voor loix hij heeft de pannen van het dak gereden dit jaar en niet ervoor beloont geweest de rest heeft het ook zeer goed gedaan ik wil gewoon aantoonen dat niet alleen de einduitslag telt om een goeie wedstrijd te rijden
alleen domme pech heeft roet in het eten van freddy gedaan om een goed jaar te maken |
All times are GMT +2. The time now is 07:44. |