De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   24u.be Persmededelingen/ Berichten (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4307)

24u.be 16-02-2003 20:43

24u.be Persmededelingen/ Berichten

In deze tread is het de bedoeling om jullie regelmatig een update te geven in de aanloop naar de 24 UREN van ZOLDER 2003 .

Niet alleen bestaat dit jaar het circuit van ZOLDER 40 jaar , het is daarenboven ook de 25° uitgave van de 24-uren.

24u.be zal ook dit jaar voor de nodige achtergrondinformatie en verslaggeving zorgen.

We hebben voor jullie alvast een eerste PRIMEUR !!

JV1 16-02-2003 22:35

Leuk inigatief, ga ik zeker volgen! ik kom ook de 24u van Zolder vlaggen :)

Beemer 17-02-2003 00:02

Ik zal het leuk vinden om met jouw te werken Fordje!
Voor de rest, het zal een leuke 24u worden!

Mistery 17-02-2003 00:16

Ook van mijn kant veel succes gewenst aan de kerngroep en de medewerkers van 24u.be , versie 2003 ! Jullie weten dat jullie op mijn morele steun kunnen rekenen, en ik zal, zoals beloofd aan Patrick en de kerngroep, niet nalaten om de nodige background info te verstrekken. Maar zoals jullie kunnen vernemen in het persbericht van Patrick, dien ik mij eerst op een aantal andere (voor mij primordiale) zaken te focussen, waardoor een volledige en actieve medewerking onmogelijk is geworden. Hopelijk begrijpen jullie dit allemaal.

Ik zou zeggen : "Kernleden en medewerkers van 24u.be : GEEF ER EEN LAP OP !"

All the Best !

Dries

fordje 17-02-2003 10:49

Quote:

Originally posted by Beemer
Ik zal het leuk vinden om met jouw te werken Fordje!
Voor de rest, het zal een leuke 24u worden!

Beemer,
Kleine nuance,

We werken alle SAMEN aan dit project, 15 mensen zullen aan dit project werken, dus jullie werken niet " voor mij", maar voor de organisatie.
(heb je trouwens gezien wie de post heeft geplaatst, dat ben ik niet alleen hé)

Laten we duidelijk zijn dat de gehele werkgroep 24u.be voor de organisatie zorgt, en dat zijn 5 verantwoordelijken (waarvan ik er dit jaar inderdaad een ben).
Vorig jaar is duidelijk afgesproken dat er een beleidsorganisatie zou komen die structurele lijnen zou uitzetten. Deze organisatie is er nu. Maar het is van belang dat de organisatie werkt, het is niet van belang wie die mensen zijn. Het moet bvb perfect kunnen dat ik volgend jaar niet meer meewerk, maar dat toch alles blijft lopen...(zoals bvb ook dit jaar met Dries)

Indien er beslissingen of beleidsrichtingen moeten worden genomen zal dat inderdaad vanuit de werkgroep komen en dienen de medewerkers zich hieraan te houden. (ook ik dus !)
In die beleidsgroep zal ook een structuur komen, maar daar zorgen wij intern wel voor.

Dit toch even ter verduidelijking
Toch alvast bedankt voor de morele steun

Fordje/Patrick

@Airco:

Got the message, aanpassingen gebeuren vanavond !
Bedankt voor de tip

JPMontoya 17-02-2003 19:03

prachtige kans voor Driesco ! veel succes met 24u.be aan iedereen die meewerkt.

Mark 17-02-2003 19:35

Quote:

Originally posted by JPMontoya
Wist niet dat Driesco met de Pagani ging rijden :D

fordje 17-02-2003 19:35

Quote:

Originally posted by JPMontoya
JP.
Wat voor onzin sla je hier nu weer uit?

Ofwel weet je niet wie Driesco is (en dat is dus NIET Dries De Smet) ofwel zit je te raaskalen.

Both Way are wrong!

Alle andere paddockers:

Doen jullie me aub allemaal een groot plezier; beperk de comments in deze topic tot het essentiele en laat overbodige reply's weg...
Niet om jullie inspiratie te blokkeren hoor, maar de bedoeling is om hier nuttige berichten te plaatsen en jullie een beeld te geven van een stand van zaken.

Lukt dit niet, laat ik de de topic afsluiten en zoek ik andere kanalen voor de informatieverspreiding.
Begrijp dit niet al een dreiging, dat is het niet. Het is enkel een nuchtere beschouwing.

Mistery 17-02-2003 20:43

Enfin, voor de zoveelste keer op diverse fora :

Driesco = Dries Heyman, piloot van o.a. Renault Clio en Mini Cooper S , organisator, kartingfanaat, inventieveling...

Mistery = Dries De Smet, ex-piloot (gestopt om medische redenen) , ook organisator, ook kartingfanaat (maar wnu wel passief, omwille van die hogegenoemde medische redenen)...

Toeval wil dat die twee nu wel soms de handen in elkaar slaan (zie TOEKAN Project - en nog vele zaken achter de schermen ;) ) en dat het dus voor sommigen wel eens moeilijk kan worden om ons uit elkaar te houden, gezien onze "gezamelijke" voornaam...

Echter, in omvang is het verschil dus wel degelijk merkbaar... Driesco, prototype van een piloot, "getraind" (LOL) , en dus ook op zijn gewicht lettend. Mistery : prototype van een ex-piloot, niet meer getraind, en dus ook niet meer op zijn gewicht lettend.

Laat dit duidelijk zijn jongens en meisjes, we (Driesco en ikzelf) hebben het al zo dikwijls naar voor gebracht : Mistery (Dries De Smet) en Driesco (Dries Heyman) zijn niet één en dezelfde persoon...

Driesco 17-02-2003 23:22

Da was dus duidelijk.

Mensen van 24.be, ik zorg dus wel voor het drukwerk op de 24 uur. Gelieve me dat wel zo vlug mogelijk te bezorgen zodat ik het bij een ander drukwerk kan bijleggen.

Veel succes met jullie initiatief.

Driesco = hij die droomt van Pagani maar eigenlijk al best tevreden is Renaulta Clioni.

All times are GMT +2. The time now is 23:39.