![]() |
Barrichello niet in Brazilië?
Quote:
Ik geloof er voorlopig niks van. Barrichello is en blijft een emotionele persoon, en zal zeker zijn eigen fans in zijn thuis gp niet in de kou laten staan... |
Zou ik wel willen zien, Massa met de Ferrari. Dan krijgt Schumacher het helemaal moeilijk!
|
Ja, k ga het zeker geloven, vind da toch maar raar zenne, een toppiloot opzij zetten voor een hans systeem. :rolleyes:
|
Quote:
Massa mocht mee het voorbij weekend reservepiloot zijn enkel en alleen omdat Badoer niet fit was door het accident tijdens de testen. |
Ik moet zeggen .... die uitspraak van de FIA is er ook wel een waarvan uw haar gaat rechtstaan he.
Quote:
Ik vraag me af wat er gebeurt als je zoiets laat behandelen door het arbeidsrecht .... |
Re: Barrichello niet in Brazilië?
Quote:
|
Al dat gezeur over HANS..............
Het was maanden van te voren bekend dat verplicht werd......hadden ze dus ook tijd genoeg om te testen. Vooral Ferrari, die rijden elke week met 2 testteams op verschillende circuits. Mocht Barichello niet mogen rijden.....reken dan maar op Massa, die gast heeft volgens mij een heel speciaal contractje. Daarnaast een braziliaan op home-soil doet het altijd goed in de pers.................... |
All times are GMT +2. The time now is 19:11. |