![]() |
Alonso de gelukzak ?
gelezen op f1rejects.com:
Quote:
trouwens, het hele artikel van f1rejects valt <a href="http://f1rejects.crosswinds.net/centrale/2003/brazil/index.html">hier</a> te vinden. Aanrader :) |
tja, ze hebben eigenlijk wel een punt! op den duur zouden zulke crashes zelfs tot tactische beslissingen kunnen leiden, al lijkt me dit wel vergezocht!
ik blijf het niet logisch vinden dat iemand die gecrasht is op het podium kan staan, niet dat ik het hem niet gun, maar ik vind het toch wat bizar! misschien toch een foutje/aderlating (wat een woord!) in het reglement, maar zoals gezegd, men moet ergens de lijn trekken hé |
Persoonlijk vind ik "hiaat" of "lacune" een betere keuze dan "aderlating".
Hangt er misschien ook van af waar de eerste gele vlaggen werden getoond. Normaal gezien verwacht je ruim voor de plek van het onheil, zodat hij al lang had moeten vertragen (hey, zelfs ik heb intussen met GPL geleerd te vertragen als er met geel gezwaaid wordt). Maar iemand heeft eens geopperd dat ze pas op de plaats van het ongeval werden gezwaaid (maar ja, waarom kunnen Fisichella en Raikonnen dan wel een crash vermijden ?). |
Quote:
jan |
Quote:
|
Het probleem van Alonso was dat er reeds op alle baanposten een gele vlag was samen met het bord SC (safety car). Hierdoor was het hem niet duidelijk waar het ongeval gebeurd was. Punt blijft trouwens dat je bij gele vlaggen uw tempo moet aanpassen.
|
Quote:
f1rejects.com krijgt nog gelijk ook ! :) 10 plaatsjes terug op de starting grid voor Alonso en Schumacher ? Daar gaat Schumachers' ambitie om op Imola terug te slaan :) |
Ik ben zoals bekend geen grote fan van MS, maar ik vraag me af waarom DC, RB en nog anderen dan ook geen dergelijke straf krijgen. Die gingen volgens mij ook helemaal niet trager, alleen hadden zij het geluk dat ze er daar niet afvlogen.
|
All times are GMT +2. The time now is 08:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.