![]() |
zaterdag 3 mei: een pak autosport op Pitstop TV
Misschien ook even aanstippen dat Pitstop TV morgen 3 mei vanaf 12u40 een samenvatting van bijna 30 minuten brengt over de Belcar van afgelopen weekend.
Dat er daarnaast een reportage te zien is over de World Series in Zolder van meer dan 15 minuten. Sinds 1998 brengt Pitstop TV als enige autosportmagazine op de Belgische TV uitgebreid verslag over de Belcar. |
aha goe da ge het zegt dat het morgen al over afgelopen weekend is... 'k dacht dat het pas volgende week zou zijn (video zetten dus :) )
|
Re: zaterdag 3 mei: een pak autosport op Pitstop TV
Quote:
|
Oei, ik wou uitslapen tot 13u. Zal dan maar mijn wekker 20 minuten vroeger zetten :)
|
Quote:
|
Nice,ik zet mijn video'tje,altijd mooie reportages,het enige autosport-magazine die de beste beelden uitzend.
|
hihi leuk ffie tegenzet van VTM op de vorige Topic :)
|
Vraagje,
Op de site van Pitstop kun je een filmpje bekijken van de World Series. Daar heb ik een klein probleempje mee............ Het wordt afgespeeld als streaming media...........echter met mijn ADSL-light is dat dus erg schokkerig qua beelden. Op zich geen probleem........"opslaan als" en dan opnieuw afspelen. Werkt meestal perfekt, alleen kan ik dat filmpje van Pitstop dus niet "opslaan als" ...........vind hem ook niet terug in een of andere "temps"-mapje. Iemand en oplossing? Zoja dan mag Baert voor mij ook de circuit-onderwerpen online zetten ;)............. |
Quote:
Maar stel dat ze nu eens zouden samenwerken... soit laat maar zitten :) |
Quote:
|
heb versie: 9.00.00.2980 Dat is het dus niet bij mij......damn!
|
Er word de laatste tijd meer en meer aandacht besteed aan het belgische circuit-racen en dat kunnen wij fans niet anders dan toejuichen!
|
Mooie reportages gezien van zowel MVD Belcar als van de SWS.
|
Sinds 1998 brengt Pitstop TV als enige autosportmagazine op de Belgische TV uitgebreid verslag over de Belcar. [/B][/QUOTE]
Op de Nederlandstalige TV dan wel te verstaan. |
Mag ik je even corrigeren, Joost van dailysportscar.com ...
Ik ben nogal beslagen, als het over autosportmagazines op TV gaat. En ik had het dus weldegelijk over BELGISCHE TV. Sinds 1998 is Pitstop TV het enige autosportmagazine op de Belgische TV dat UITGEBREID samenvattingen brengt van de Belcar. Andere zenders, ook Waalse, besteden nu en dan aandacht aan Belcar, maar niet in die ruime mate als Pitstop TV. |
All times are GMT +2. The time now is 23:35. |