![]() |
Spa Belpro : The Race -> GLPK Viper wint
1. GLPK
2. Corvette 3. GTB Porsche van Goossens én Penders 4. Kuism. |
Is de race op het einde rood afgevlagd? Ik was in de busstop aan het kijken en vijf minuten voor tijd was er een contact tussen de RS van Marc Goossens die een megasint had gereden en een porsche die al enkele ronden problemen had met de versnellingen in de busstop. Resultaat beide wgens vrij hard in de vangrail. De rest van het veld is toch een aantal keer voorbijgereden door het volledige veld onder geel, door welke regel heeft RTM zijn plaats kunnen behouden.
Het is RTM trouwens van harte gegund, prachtig werk gezien van Paltalla en Goossens vandaag !!! |
Quote:
|
Ik bedoelde beide wagens, Paltalla voor hij uitviel
Ik stond er tien meter af en ben vrij zeker dat het Marc Goossens was die crashte, 5 minuten voor tijd. De GTA porsche van RTM was inderdaad vroeger in de race helaas uitgevallen. De GT3-RS is er slechter aan toe dan de biturbo |
Quote:
|
De wedstrijd is NIET rood afgevlagd. Wel zijn de laatste ronden afgelegd onder pace-car.
Volgens de geldende reglementen telt bij een race-einde onder Pace-car de klassering op 2 ronden voor het einde. 2 ronden voor het spijtige ongeval van Marc lag hij nog 3°.. Later meer, incl fotomateriaal. |
De wagen van Goossens kwam er (om het zacht uit te drukken) vre voor... 'k denk dat er niks nog goe aan is.
|
Ze kregen hem zelfs niet in de vrachtwagen......althans dat denk ik. Zag hem op een trailertje van een ander team afgevoerd worden.....
De RS stond op zijn assen.......zonder wielen. |
Quote:
|
Overigens............er deden er maar 42 mee!!!!!!!!!!!!
In vergelijking met andere GT-kampionschappen is dat nog veel, maar voor Belcar begrippen een absoluut dieptepunt. Toch een teken aan de wand dat de organisatie niet helemaal doorheeft dat de vette jaren weleens voorbij konden zijn. |
Sorry, 46 --> 42 a/d finish
|
heeft er iemand van jullie soms foto's van het ongeval of van de wagen kort na de crash ...
Kan je deze opsturen naar info@rtm-racing.be ?? Dank bij voorbaat.... |
Karl,
Ik zal vragen aan onze fotograaf of hij al dan niet foto's heeft daarvan. Zo ja, worden deze bezorgd... Dries |
Ik heb er maar eentje : deze (maar je mag hem uiteraard gebruiken)...
http://www.depaddock.eu/sennake/31_01.jpg |
Quote:
Idd, een grote proficiat aan de RTM team... Spijtig dat Paltalla Goossens moesten opgeven, er was een mooie strijd vooraan. Weet er iemand wat er met die prachtige Audi van de Duitsers is gebeurt? Nog een vraagje : heeft er iemand een volledige uitslag ? Vincent |
All times are GMT +2. The time now is 14:30. |