De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   F1 op Canvas (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5261)

Eric Dupain 30-05-2003 20:25

F1 op Canvas

Aanstaande zondag kunnen de F1 fans afstemmen vanaf 13.35 u voor enkele leuke reportages vooraleer we aan de GP van Monaco beginnen.

Allereerst serveren we u gedurende bijna 9 minuten een exclusieve babbel met Fernando Alonso, "The rising F1 star". Sammy Neyrinck bezocht vorige week de fabriek in Enstone en had daar een gesprek met Alonso.

Een tweede stukje dat we op jullie loslaten is een reportage ivm de nieuwe McLaren. Adrian Newey geeft tekst en uitleg.

Zondag best afstemmen op Canvas dus !

Eric Dupain
Vrt Tv Sport

Speesman 30-05-2003 20:36

Ik zal voor mijn tv zitten om 13u35 :)

redje 30-05-2003 22:13

Ikke ook. Toch tijd over die dag.

JPMontoya 30-05-2003 23:54

ik ook, dan begint Warm-up op LaDeux :):)

Obi-Jan 31-05-2003 01:24

Ik kijk live op Canvas en neem La deux (of La Une, navenant) op, kwestie van een breder spectrum aan gezichtspunten te hebben... en dan te bedenken dat ik vorig jaar F1 kijken afgezworen had. :D

Om even wat opbouwende kritiek te geven, Eric, heb ik de indruk dat de Canvas crew en beetje de neiging heeft om race-strategie ondergeschikt te maken aan het beeld van de race op het moment zelf en, langs de andere kant, eerder geneigd is om een bepaald, al dan niet achtergrond-, verhaal af te maken i.p.v. op de ontwikkelingen in beeld in te spelen.

't Is natuurlijk vroeg dag en het duo Vigneron-Thys is zeer op elkaar ingespeeld, dus ik maak me geen zorgen. Dat komt wel voor elkaar. :cool:

Jan.
=---
PS.: 't is natuurlijk super cool dat de VRT "De Paddock" ontdekt heeft. Power to the race-fans!!

Beemer 31-05-2003 04:54

Ik moet jammer genoeg naar een communiefeest dus de race zal op de video staan.

joost 31-05-2003 09:48

Oh neen, Eric Dupain op depaddock, help....

redje 31-05-2003 09:50

Quote:

Originally posted by Obi-Jan
Ik kijk live op Canvas en neem La deux (of La Une, navenant) op, kwestie van een breder spectrum aan gezichtspunten te hebben... en dan te bedenken dat ik vorig jaar F1 kijken afgezworen had. :D

Om even wat opbouwende kritiek te geven, Eric, heb ik de indruk dat de Canvas crew en beetje de neiging heeft om race-strategie ondergeschikt te maken aan het beeld van de race op het moment zelf en, langs de andere kant, eerder geneigd is om een bepaald, al dan niet achtergrond-, verhaal af te maken i.p.v. op de ontwikkelingen in beeld in te spelen.

't Is natuurlijk vroeg dag en het duo Vigneron-Thys is zeer op elkaar ingespeeld, dus ik maak me geen zorgen. Dat komt wel voor elkaar. :cool:

Jan.
=---
PS.: 't is natuurlijk super cool dat de VRT "De Paddock" ontdekt heeft. Power to the race-fans!!

De VRT wil een breed publiek bereiken en die kennen die achtergrondverhalen nie, maar trouwe fans wel en da stoort voor zulke mensen.

Mistery 31-05-2003 09:59

Quote:

Originally posted by joost
Oh neen, Eric Dupain op depaddock, help....
Inderdaad, Eric Dupain op De Paddock...Toch niet normaal waar onkruid allemaal groeit, hé Joost :D :D :D

LOL

Eric Dupain 31-05-2003 11:04

Joost en Dries ... Indeed , ik heb de paddock ontdekt !!!

En , ... wacht maar , je hebt alles nog niet gezien (lol) !

Obi Jan, als ik effe mag antwoorden op jou reactie dan kan ik je zeggen dat je misschien ergens gelijk hebt. Vigneron en Tassin zijn 10 jaar bezig, wij anderhalf jaar. RTBF gaat vaak ter plaatse, wij af en toe. Ervaring en vooral persoonlijke contacten zijn heel belangrijk in de F1. Maar als je niet vaak ter plaatse gaat, heb je ook niet zoveel persoonlijke contacten. Snappie ? Maar, ik kan je verzekeren dat er enorm hard gewerkt wordt en dat de VRT enorme inspanningen doet om autosport op de buis te brengen. Na de eerste Belcar wedstrijd zijn er enorm veel positieve reacties geweest op het mailadres van de VRT sport. Dat zijn dingen die helpen natuurlijk. Aan jullie om te kijken en kritiek (positief of negatief) te leveren, aan ons om zo hard mogelijk onze best te doen !

Maar, de persoon die helemaal de nagel op de kop heeft geslagen is Redje. We maken inderdaad televisie voor een breed publiek. En daar horen fans bij en zowel mensen die gewoon kijken uit interesse en de boekjes en de sites er niet op nalezen. Kortom, we proberen voor iedereen ons best te doen.

Tot binnenkort mannen !

redje 31-05-2003 11:06

Ola, ik had het just. Maar t zal moeilijk zijn iedereen tevreden te houden, maar ik ben al tevreden dat de VRT veel moeite doet voor de autosport en alle begin is moeilijk.

joost 31-05-2003 11:09

Lang leve Eric ... Lang leve Eric ... Lang leve Eric

Eric Dupain 31-05-2003 11:14

Dank je wel Joost ! Voor mij een pintje, ... eigenlijk een Carlsbergje ... the best beer in the world.

Maar nu wijken we af zeker van het onderwerp ???

joost 31-05-2003 11:21

Dat laat een trotse Leuvenaar zich niet zeggen. Onder mijn ogen uit addergebroed...

redje 31-05-2003 11:52

Is Eric van Leuven?

All times are GMT +2. The time now is 16:59.