![]() |
dtm race driver time attack competitie
heeft er niemand zin om een gt3 of dtm race driver time attack competitie te starten op dit forum.
dat zou nog wel eens leuk zijn om te zien wie (virtueel) de snelste is met een (virtuele) GT-wagen ik zou eerder gaan voor Gran Turismo 3 het spel heeft een iets realistischere weg ligging maar niet veel bestaande circuits en vaste wagens voor een time trial. |
Ik wil altijd mee doen voor DTM Race Driver, ik heb gene PS2 dus GT3 zal al niet lukken. We kunnen misschien eens online DTM racen tegen mekaar. Als jullie iets laten weten en ik heb tijd, count me in and i race :D
|
Awel, dan wil ik ook es meeracen zie.Laat maar weten wanneer, da instaleer ik DTM nog es :D
|
mooi,mooi toch al een paar enthousiaste mensen.
zouden de tijden van de ps2 versie van dtm r.d dezelfde zijn als die van de pc ??? ik hoop dat het zo is want dan luidt het....let the games begin :D :D |
Op pc zijn sommige circuits voor DTM anders dacht ik, de Nurburgring is op pc al vernieuwd en op ps 2 nog altijd de oude (zelfs soms de korte).
Voor de rest weet ik het eigenlijk zo nie. Hou het wel op de gewone wagens dan want ik heb die extra auto's nog nie, ik zit vast in het V8 kampioenschap (en speel bijna alleen online en dan kun je wel aan die vette bakken) |
allez we zullen het eens testen
:Trail 1 Track:CIRCUIT-ZOLDER Car:SAAB 9.3 VIGGEN(european cup):gas: may the fastest win :D |
Wanneer wil je rijden? Ik moet het nog installeren, maar moet ook nog het snoeisel gaan opkuisen buiten. Zeg maar wanneer.
|
Quote:
ik speel het spel op men ps2 dus kan ik moeilijk online spelen... het opzet was jij neemt je beste tijd met die wagen tegen die van mij. zoiets als rally maar dan op circuit de deadline is 12 juli om 21.uur |
Ja, dan zal't nie gaan hé ;)
|
probeer toch maar een tijdje te posten tegen vrijdag:gas:
|
Tamelijk moeilijk als je alleen DTM hebt op PC :)
|
Op pc mag je ook rijden en dan je tijd neerzetten, moeten we zien dat pc beter is dan ps2 he ;)
Het eerste probleem is er al dus: op pc is er geen Saab 9.3 maar ne Saab 9.5. Kheb met de 9.5 eens rap e rondje gereden (met de pijltjes :) ) op Zolder in 1:33:485, maar ik blijf oefenen :D |
rijd gelle met een stuur of gewoon met de pijlkes
wel sportief blijven en met ne saab rijden he...niet met nen mg lola ofzo ik deze avond even mijn tijdje klokken. we zullen morgen zien |
GT3 wil ik wel bij meedoen. Maar DTM vind ik maar zwakskes om te rijden. Vooral met het stuur is dat spel pas echt dom. Het lijkt net alsof je wagen zomaar wat hangt te bengelen aan het stuur en dat is maar dom. (Ik heb het hier wel over de PS2 versie.) Dus als je wat gt3 competitie wil maken , dan doen ik zekers wel mee.
|
Quote:
zeg vertigo kend gij nog snelle gasten op gt3 hoe meer mense hoe beter he ik zal straks even kijken voor een goede trial |
All times are GMT +2. The time now is 05:02. |