![]() |
Gratis »» Zolder Super Prix «« 12-13/07/03
En alweer tovert Depaddock 10 gratis tickets voor de "ZOLDER SUPER PRIX" van 12 en 13 juli 2003 uit zijn hoed.
Inclusief: Algemene toegang tot het circuit & toegang tot de paddock. Exclusief: Parking, hapjes en dranken. :confused: Door de kostprijs van de tickets “€ 15” zitten er deze keer wel twee vraagje bij. 1) Hoe heet de Belgische amazone in de Habo DaCosta F.Renault 2000 serie. (donderdag 3 juli nog aanwezig op de vrije-training) 2) Hoeveel punten staan er sinds 9 juni (Pinksterraces) achter haar naam Mailtje sturen met vermelding van: Naam en -of nickname + aantal kaarten (max. 2), Antwoord 1: Antwoord 2: U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. Het is vanzelfsprekend dat je voor dit alles bij de Paddock geregistreerd moet zijn !!. Paddockers met een lidkaart genieten echter van een zekere prioriteit !!. See you in Zolder |
BEDANKT!
;) |
Ik heb ook al mailtje verstuurd :)
|
woensdag 9 juli
13u04 Er zijn nog 4 kaarten. |
Als niemand er meer wil, wil ik er wel meer als 2 hoor ;)
|
ik ben in spa dus zal er niet bijzijn
|
Vrijdag 11 juli
20u20 De 10 kaarten zijn de deur uit. :bye: |
Quote:
:applaus:EXTRA 14 KAARTEN :applaus: voor de "ZOLDER SUPER PRIX" van 12 en 13 juli 2003 Inclusief: Algemene toegang tot het circuit & toegang tot de paddock. Exclusief: Parking, hapjes en dranken. Mailtje sturen met vermelding van: Naam en -of nickname + aantal kaarten (max. 4), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. Het is vanzelfsprekend dat je voor dit alles bij de Paddock geregistreerd moet zijn !!. Paddockers met een lidkaart genieten echter van een zekere prioriteit !!. See you in Zolder |
Quote:
Zaterdag 12/07/03 21u30 Als er nog iemand kaarten wil. 0478 62 63 70 Tot 24 uur. |
jammer als ik kon zou ik wel willen komen maar ben juist terug van spa, maar morgen heb ik een uitnodiging om eens naar de slalom te gaan kijken in zonhoven en dat lijkt me ook wel eens de moeite waard
|
All times are GMT +2. The time now is 00:30. |