![]() |
2004 Calender Formula 1
March 7 - Grand Prix of Australia (Melbourne)
March 21 - Grand Prix of Malaysia (Kuala Lumpur) April 4 - *** Grand Prix of Bahrain (Bahrain) April 25 - Grand Prix of Europe (Nürburbring) May 9 - Grand Prix of Spain (Barcelona) May 23 - Grand Prix of Monaco (Monaco) June 6 - Grand Prix of San Marino (Imola) June 20 - Grand Prix of USA (Indianapolis) July 4 - Grand Prix of Great Britain (Silverstone) July 11 - * Grand Prix of France (Magny-Cours) July 25 - Grand Prix of Germany (Hockenheim) August 15 - Grand Prix of Hungary (Budapest) August 29 - ** Grand Prix of Belgium (Spa-Francorchamps) September 12 - Grand Prix of Italy (Monza) September 26 - *** Grand Prix of China (Shanghai) October 10 - Grand Prix of Japan (Suzuka) October 24 - Grand Prix of Brazil (Sao Paulo) * Provisional (subject to contract) ** Provisional (subject to tobacco law) *** Subject to circuit approval f1racing.net (source) |
Bahrein en China, iemand de circuits al gezien?
|
bahrein staat afgebeeld op de jordan
|
|
hell, een tweede hungaroring
|
Quote:
|
mijn excuses zenne... Ik wist het niet zeker welke van de 2 het was. En vond niet direct een foto.
|
Quote:
Het is zeker geen slecht keuze van de FIA, 't zijn 2 landen waar veel kapitaal zit, brood nodig dus. |
Ik heb hier een mapje van Bahrein :)
http://www.racingcircuits.net/Bahrain/Manama.gif Die van Shangai kan ik niet onmiddelijk vinden :o groetjes :) ________ buttsex Webcam |
Quote:
|
De lay-out van Shanghai is reeds de eerste keer veranderd. In de planning zaten 16 bochten.............maar de jongens van de MotoGP wilde maar 14 bochtjes. Oftewel die sticker op de Jordan klopt niet meer............
Stond in de Autosport van afgelopen week. |
Volgend jaar 18 races?
Quote:
|
Quote:
|
én canada is terug op de kalender
|
Als de Canadezen hun race terug op de kalender kunnen zetten in enkele maanden tijd, waarom kan België dit dan niet doen? Het heeft de Belgische politici veel langer gekost dan de Canadezen om de GP terug te halen terwijl dit voor ons, met één van de mooiste circuits, blijkbaar een moeilijke opgave was.
Nu ja, F1 is een circus en België is een apenland, die twee passen goed bij elkaar. |
All times are GMT +2. The time now is 19:42. |