De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   janez detd (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7275)

TYRI F1 25-02-2004 00:20

janez detd

ik heb kaartjes voor The Offspring in de HMH A'dam.
daar komt in het voorprogramma Janez Detd. En belgisch punkrock bandje. Maar hier in de laaglanden kan ik nergens een cd'tje vinden van deze band.
Ik heb al eens eerder een zoektocht ondernomen, n.a.v. het concert van The Offspring een paar jaar geleden in Brussel, maar ook toen heb ik nix kunne vinden.
Zelfs de website www.janezdetd.com doet ut nie!!! :(

Iemand meer info? cd;s van die gasten, waar je die kan kopen e.d. info....

Gilles 25-02-2004 00:42

Janez Detd, zijn dat niet die jongens die 'Summer's Gone' hebben gezongen?

Scapa 25-02-2004 00:45

Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind dat groepke persoonlijk op niks trekken. Maar punkrocker Claessens kan u er ongetwijfeld meer over vertellen :D

Raceboy 25-02-2004 00:49

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind dat groepke persoonlijk op niks trekken. Maar punkrocker Claessens kan u er ongetwijfeld meer over vertellen :D
technoslet Coninx houdt uwe grote mond. :D
maare het verbaasd mij dus wel da ge daar in nederland niks van vind. Hier lgt da in iedere CD winkel . Ale de vorige CD de Janez detd heete met als bekendste liekes "take on me" en summer's gon" en ook "lisa (she's a herpie). Nu sinds vorig jaar is er ne CD uit 'anti-anthem' persoonlijk vind ik deze nog veel beter dan de vorige bekendste liedjes 'malavida' en 'anti-anthem'. Als je ooit alle Cd's vind neem dan zeker ook de oudste mee. 'beaver-fever' is subliem. En nee da ga ni over bevers :p

laurent 25-02-2004 00:57

Yups, toen Janez nog jane's werd geschreven.. en ze nog getekend waren bij I Scream Records....

Ander aanraders zijn : Kung-Fu VS To-Fu, Angeline, en de "bonustrack" van de cd Janez Dedt....

flugel 25-02-2004 13:55

Diene leadzanger woont hier ergens in de buurt, s niet echt mijne stijl van muziek, maar ieder zijn goesting ;)

TYRI F1 26-02-2004 00:00

de site doet ut weer....
ik hoop gewoon dat ze een standje hebben in a'dam waar ze merch verkopen....

anders moek een keer naar belgie rijden... (toch al gauw zo'n 200 kilometer) en dat voor n paar cd's....

marcel 26-02-2004 00:58

ik vind het wel een bewonderingswaardig groepje. een paar jaar geleden was er inhun repetitie-kot ingebroken, en ze waren al hun gerief kwijt. maar ze hebben toch niet opgegeven...

maar voor de rest ook ni echt mijn stijl. maar ik denk wel dat als The Offspring uw stijl is, ge Janez Detd wel gaat kunnen apprecieren...

Raceboy 26-02-2004 01:04

Quote:

Originally posted by marcel
maar ik denk wel dat als The Offspring uw stijl is, ge Janez Detd wel gaat kunnen apprecieren...
Bwa The Offspring is tegenwoordig meer en meer een popgroepke aant worden. Janez detd wordt juist meer en meer ruig vind ik.

AlainH 26-02-2004 01:56

Quote:

ik vind het wel een bewonderingswaardig groepje. een paar jaar geleden was er inhun repetitie-kot ingebroken, en ze waren al hun gerief kwijt. maar ze hebben toch niet opgegeven...
Hebben ze toen geen instrumenten gekregen van andere artiesten en hebben ze zo dan kunnen voortdoen ? Was laatst iets van in De Laatste Show...
Voor mij een heel goei groepke, en heel goei muziek !

flugel 26-02-2004 10:17

Quote:

maar voor de rest ook ni echt mijn stijl. maar ik denk wel dat als The Offspring uw stijl is, ge Janez Detd wel gaat kunnen apprecieren...

Als ik mij niet vergis zijn ze ook shirt sponsor van een basketbalclub uit grembergen ;)

TYRI F1 26-02-2004 20:59

Quote:

Originally posted by flugel
Als ik mij niet vergis zijn ze ook shirt sponsor van een basketbalclub uit grembergen ;)
hebben ze daar ut geld wel voor? tzalt zeker.... :rolleyes:

Raceboy 26-02-2004 21:03

Quote:

Originally posted by TYRI F1
mss is basket ni zo duur? :)

flugel 26-02-2004 23:32

Quote:

Originally posted by TYRI F1
Grembergen is dan ook maar een gehucht van het prachtige Dendermonde :cool:
Dus geen topclub of zo eh ;)

TYRI F1 27-02-2004 20:58

kheb n mailtje teruggekregen van de janezdetd site. ze komen in a'dam niet alleen met de bandleden, maar ook met merch :D
daar gaan al mn zuur verdiende € centen!!! :P

All times are GMT +2. The time now is 01:42.