![]() |
janez detd
ik heb kaartjes voor The Offspring in de HMH A'dam.
daar komt in het voorprogramma Janez Detd. En belgisch punkrock bandje. Maar hier in de laaglanden kan ik nergens een cd'tje vinden van deze band. Ik heb al eens eerder een zoektocht ondernomen, n.a.v. het concert van The Offspring een paar jaar geleden in Brussel, maar ook toen heb ik nix kunne vinden. Zelfs de website www.janezdetd.com doet ut nie!!! :( Iemand meer info? cd;s van die gasten, waar je die kan kopen e.d. info.... |
Janez Detd, zijn dat niet die jongens die 'Summer's Gone' hebben gezongen?
|
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind dat groepke persoonlijk op niks trekken. Maar punkrocker Claessens kan u er ongetwijfeld meer over vertellen :D
|
Quote:
maare het verbaasd mij dus wel da ge daar in nederland niks van vind. Hier lgt da in iedere CD winkel . Ale de vorige CD de Janez detd heete met als bekendste liekes "take on me" en summer's gon" en ook "lisa (she's a herpie). Nu sinds vorig jaar is er ne CD uit 'anti-anthem' persoonlijk vind ik deze nog veel beter dan de vorige bekendste liedjes 'malavida' en 'anti-anthem'. Als je ooit alle Cd's vind neem dan zeker ook de oudste mee. 'beaver-fever' is subliem. En nee da ga ni over bevers :p |
Yups, toen Janez nog jane's werd geschreven.. en ze nog getekend waren bij I Scream Records....
Ander aanraders zijn : Kung-Fu VS To-Fu, Angeline, en de "bonustrack" van de cd Janez Dedt.... |
Diene leadzanger woont hier ergens in de buurt, s niet echt mijne stijl van muziek, maar ieder zijn goesting ;)
|
de site doet ut weer....
ik hoop gewoon dat ze een standje hebben in a'dam waar ze merch verkopen.... anders moek een keer naar belgie rijden... (toch al gauw zo'n 200 kilometer) en dat voor n paar cd's.... |
ik vind het wel een bewonderingswaardig groepje. een paar jaar geleden was er inhun repetitie-kot ingebroken, en ze waren al hun gerief kwijt. maar ze hebben toch niet opgegeven...
maar voor de rest ook ni echt mijn stijl. maar ik denk wel dat als The Offspring uw stijl is, ge Janez Detd wel gaat kunnen apprecieren... |
Quote:
|
Quote:
Voor mij een heel goei groepke, en heel goei muziek ! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dus geen topclub of zo eh ;) |
kheb n mailtje teruggekregen van de janezdetd site. ze komen in a'dam niet alleen met de bandleden, maar ook met merch :D
daar gaan al mn zuur verdiende € centen!!! :P |
All times are GMT +2. The time now is 01:42. |