![]() |
Everts onzeker voor GP in Zolder
Zonet op de plaatselijke radio gehoord. Everts zou in het ziekenhuis van Hasselt liggen en onzeker zijn voor de start van het WK in Zolder. De oorzaak is mij onbekend.
Iemand meer nieuws ???? C U |
Everts is tijdens een wedstrijd van het BK in Bergen zwaar ten val gekomen tijdens de oefenritten, hij zou zich ernstig bezeerd hebben aan de ribben.
Greetzz.. Corvetteboy |
Ik heb hem trouwens tijdens zijn reportage horen zeggen dat "heel depaddock tevreden is met de nieuwe (oude) regeling ivm het rijden van twee sessies :).
Het zou wel jammer zijn moet hij lang geblesseerd zijn... |
Die "sessies" zijn wel manches, hoor. ;)
|
Quote:
Seizoen start dus in mineur voor de Belgen. Dan moeten we onze hoop maar zetten op de andere Belgen : Melotte, Bervoets, Ramon... C U |
Quote:
Ik zie Pichon deze GP winnen...en ik reken Melotte, Ramon, Strijbos en Jorgensen bij de andere favorieten. Over Smets en Everts kan ik me niet uitspreken. Smets lijkt op een redelijk niveau te zitten, maar die kruisband die er niet meer is, is niet goed voor het vertrouwen. Over de snelheid van Everts moeten we afwachten tot zaterdag... |
update
Quote:
|
Hier alvast een paar wallpapers van de Belgische MX-toppers:
http://www.racerxill.com/031604_GP_Preview.cfm |
Re: update
Quote:
|
Het is heel spijtig, maar persoonlijk vind ik Smets zijn beslissing nogal dom. Met afgescheurde kruisbanden lach je beter niet, maar hij gaat er nog op het hoogste niveau mee crossen. Laat dat toch opereren en geef je lichaam de tijd om te herstellen...
Everts lijkt me op dit gebied veel verstandiger... FF |
Quote:
|
Sorry, ik blijf erbij, verstandig kan dit zowiezo niet zijn. Die kruisband zit daar niet voor niets, tis niet omdat de achterste nog goed is dat alles in orde is (en wat als die ook nog zou afscheuren). Het is zonder twijfel altijd verstandiger om je lichaam eerst volledig te laten herstellen alvorens het weer tot zware inspanningen aan te zetten. Ik ben zelf geen medicus, maar ik denk dat er weinigen zouden zijn die dit zouden ontkrachten.
Maar topsporters weten natuurlijk altijd beter... FF |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:16. |