![]() |
ERAN Racing - 1 September
Wie gaat er volgende week gaan? Bij droog weer zal ik er zeker zijn.
|
Dag Allemaal,
ik zal er zeker zijn met de grijze peugeot 106 xsi. ik kijk er al naar uit :) race-groeten, Jo Smets |
Het zier er naar uit dat het mooi weer wordt midden volgende week. Ik zal er dan ook bij zijn. Eens kijken wat de Yokohama A038R gaan geven onder de corsa.
|
Ik heb mij juist ingeschreven voor circuit experience.
Juist ook bredere banden besteld zodat ik voldoende grip heb (vooral als het regent). |
Quote:
|
Quote:
Juist ook even ontdekt dat met een reserve wiel met ander profiel vooraan rijden geen goed idee is :( |
Ik kom normaal gezien nog wat foto's maken, meerijden ga ik niet doen.
|
ik ga ook nog eens een poging ondernemen om in de namiddag te komen toeren
|
Eindelijk, 't is zover ! :D
Wij zijn er ook, met de witte BMW Compact van LVC. @Jo Smets Je moet zeker eens binnenspringen. Kunnen we eindelijk eens "live" goeiendag zeggen. Wij kijken in ieder geval uit naar een grijze Peugeot 106 xsi. |
Eerste keer op circuit voor mij, hopelijk blijft de regen uit :rolleyes:
|
Gene goudgele 306 GTI-6 deze keer. Engine blow-up.
Toch iedereen veel plezier gewenst! |
Quote:
|
Wij komen morgen voor de 2de maal met onze BMW 325i E30 (de zilvergrijze). Nog eens 4 uren amuseren. Ondertussen nog wat aanpassingen aan de wagen, wel 200kg lichter dan voorheen.
Vroeger kwamen we met Z4 maar begon wat duur te worden van banden en remmen. Voor E30 alles veel goedkoper te verkrijgen en geeft ook ongeloofelijk veel fun om te rijden. Is inderdaat wel wat trager dan Z4 maar des te intenser. See you |
Quote:
|
|
All times are GMT +2. The time now is 11:48. |