![]() |
Amerikaanse Verkiezingen
Het ziet er naar uit dat Bush op t randje wint.
Sad Sad planet. De amerikanen kiezen voor het ergste van 2 Kwaden. |
Op het randje? Hij staat met 3 500 000 stemmen voor dus dat is niet echt op het nippertje hé.
Mvg |
Quote:
|
Dan heeft Bush een voorsprong van 5 kiesmannen. Is dit op 't randje want dit durf ik niet te zeggen?
Mvg |
Voorsprong van 2 kiesmanne wil je zeggen, en da is heel close.
Zolang het niet uitdraait op een debacle als vorige keer sit goe. Da waren louche dingen. Nu zal bush misschien is echt verkozen zijn, en das dan ook de enige positieve noot... |
Jammer, ik had liever Kerry als winnaar gezien.
|
Naar verluid heef Kerry nog voor alle stemmen geteld waren naar Bush gebeld om zijn nederlaag toe te geven... :frusty:
|
bwa zo lomp is dat niet he
als je met 90% van de stemmen geteld in de beslissende 45% kerry 55% bush ziet Dan is er statistisch quasi geen kans meer dat ie het nog haalt ... Waarom dan nog langer moeilijk doen |
puur uit persoonlijk standpunt ben ik tevreden dat Busch opnieuw verkozen werd. Met de republics aan de macht blijft de dollar meestal laag en is mijn jaarlijkse Amerika reis veel goedkoper.
|
Quote:
|
Quote:
|
@Marcel
Dat is dus wel de manier waarop Bush zijn overwinning vier jaar geleden vervalst heeft. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Enkel en alleen omdat de Bush-clan mede-eigenaar is van enkele olie-installaties bij de Saoudi's. Met Bush aan de macht zullen wij wel lekker betalen. :( Moest ik nu nog voor 600euro aan modelbouw per jaar ginder kunnen bestellen, ok, maar dan nog gaat de plaatstelijke fiscus er hier met flink wat invoer geld vandoor. |
All times are GMT +2. The time now is 16:15. |