View Single Post
  #11  
Old 09-05-2004, 22:54
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
De antwoorden op de Vaillant vragen waren rap gevonden. Vraag 10 was andere koek. De rijder wist ik al direct adhv de tip. En het jaartal vond ik ook bijna direct. Maar dan... 3 kampioenschappen, met overwinningen in 2 kampioenschappen, allemaal gereden met een Van Diemen. Door de verduidelijking van Sennake nav de discussie over deze vraag dacht ik op zoek te moeten gaan naar het exacte kampioenschap. Dat is dus Townsend Thoresen geworden. Niet omdat ik wist dat de foto van dat kampioenschap komt, maar enkel omdat Senna 8 overwinningen in dit kampioenschap had en slechts 4 in het andere (P&O kampioenschap). Wetende dat de antwoorden meestal met de ereplaatsen of andere speciale gebeurtenissen te maken hebben had ik dus een kans van 8/12 tegen 4/12 dat mijn gok voor Townsend Thoresen correct ging zijn. Gelukkig maar dat de jury deze antwoorden goedkeurde (anders stond Pompierke voor mij). Dank jullie wel
En Pompierke: ik zal er alles aan doen om voor je te eindigen, ook al moet ik daarvoor Marshal omkopen om enkele buitenlandse sites te krijgen....
__________________
Reply With Quote