View Single Post
Old 01-06-2004, 21:11
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Aaaaaaaaaaah interessant seg
Onze pa was beroepsmilitair in Duitsland toen ik geboren was, en heb daar dus ook mijn lagere schoolopleiding genoten tot en met het derde studiejaar. Weliswaar in een nederlandstalige school, waar alle militaire kindjes naart school gingen. Dan zijn we in 94 als ik me niet vergis naar België verhuisd.

Nu Studeer ik Menswetenschappen in het 6e middelbaar na voorafgaand ook Latijn, Latijn-Wiskunde en Moderne talen - Wiskunde gedaan te hebben.
Volgend jaar ga ik Communicatiewetenschappen doen op de Universiteit Antwerpen. Wel met de intentie om na de Bachelor communicatiewetenschappen een master Politieke wetenschappen te behalen. Tijdens deze opleiding denk ik dat ik de optie journalistiek erbij neem.

Wat het later wordt weet ik niet. Aangezien de hoeveelhied werklozen na afstuderen gestegen is met 38% gedurende de laatste legislatuur van onze regering ziet het er heel moeilijk uit om een job te vinden in een scotor waarvoor je gestudeerd hebt.

Als de arbeidsmarkt zo blijft plan ik wel een jaar of 3 extra te doen om een leerkrachtenopleiding te doen.

Ik heb ook een korte tijd gedacht om sociale en militaire wetenschappen te gaan studeren op de KMS maar dat is helaas niet doorgegaan wegens een beetje te laat in het hoofd geschoten. Maar ik heb er gene spijt van