View Single Post
Old 01-06-2004, 22:26
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Ik studeer momenteel Boekhouden-Informatica, een richting die mij eigenlijk wel bevalt.

In 2003 kreeg ik de kans van GLPK en Anthony Kumpen om mijn informatica"kunsten" te botvieren op hun website met de deskundige Martijn aan mijn zijde, nadat ik ongeveer 1 jaar een vaste editor van F1world.be was.

Tot begin dit jaar combineerde ik mijn werk voor AK/GLPK dus met F1world.be, maar ook met de Ferrari Club Modena Maasmechelen, een vzw waarin het hele gezin betrokken bij is, en waar ik in eind 2001 van aan de basis lag wegens een mysterieus Ferrari-virus dat ik al enkele jaren te pakken had ...

Voor de start van het race-seizoen hebben Dries, Martijn en ik de koppen bij elkaar gestoken en hebben we Racingworld.be opgestart. Een website die toch mag genieten van interessante partners zoals Anthony Kumpen/GLPK, Team Astromega, BRI, etc. Daardoor heb ik mijn inspanningen voor F1world drastisch moeten terugschroeven, maar als ik nog wat kan doen, doe ik het ook.

Het doel van mijn Boekhouden-Informatica studie was eigenlijk de IT-sector ingaan, maar al snel werd duidelijk dat er geen echte toekomst meer inzit. Het is een soort blijvende schoolbank, die IT-sector. Vandaar dat ik het wel zie zitten om later een persverantwoordelijke te worden bij één of ander team in vb de Belcar, om dan gestaag door te groeien naar hogere klasses, en misschien ooit te eindigen bij Sauber Petronas of B.A.R Honda, ondanks de Ferrari-voorliefde.

Last edited by Gilles; 01-06-2004 at 22:29.
Reply With Quote