View Single Post
Old 02-06-2004, 00:47
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Middelbare school in Turnhout gevolgd: al meteen begonnen in Moderne, want talen was toch niets voor mij. Dan in't 3e moderne talen - wiskunde en vanaf het 5e wiskunde - wetenschappen met 8 uren wiskunde.

Toen hard getwijfeld tussen Industrieel Ingenieur (in geel) of Burgerlijk Ingenieur (in leuven) om vorig jaar te starten, toch maar voor het studentenleven gekozen: Leuven dus
Maar 't 1e jaar is altijd moeilijk he, en dus niet erdoor. En dan voerden ze bij de burgies het BaMa systeem nog eens een jaartje vroeger in dan bij de meeste andere richtingen, hierdoor had ik een aantal vrijstellingen die gewoon wegvielen. Zo was de motivatie snel weg om het jaar over te doen en dan dit jaar maar aan mijn tweede keuze begonnen: Industrieel Ingenieur, maar wel in Leuven (Groep T): eens ge van dat studentleven geproefd hebt, wilde da nimmer afgeven Ik kon zo wel enkele vrijstellingen van vorig jaar mee overpakken naar hier (2 dit jaar, volgend jaar nog eentje (statistiek ))
Dit jaar lukt het voorlopig naar wensen, nu nog een maandje afzien, en dan hopelijk drie maand verlof !!!

Voorlopig ben ik van plan om in de ingenieursjaren voor de richting Electro-Mechanica te kiezen, deze interesseert me het meest, en daar zit zeker nog toekomst in! En dat is dan onlangs nog eens vergroot door het lezen van een artikeltje in onze schoolkrant: ene dat aantal jaren in die richting bij ons is afgestudeerd, werkt nu bij Durango Racing, dit jaar nog F Renault 1600, maar volgend jaar veel kans F3000 !!
Indien mogelijk wil ik dus echt wel in het racewereldje tewerkgesteld worden, in de F Renault ofzo starten, en hopelijk opbouwen naar hogere klassen ...

't zou ook altijd kunnen dat ik na mijn opleiding nog één of twee jaar bijstudeer, maar dat zien we dan allemaal nog wel

@ JPMontoya: in Leuven is't zeker leuk , een aanrader voor elke student, zeker nu het vervroegde sluitingsuur toch niet doorgaat

Last edited by The Interceptor; 02-06-2004 at 00:50.
Reply With Quote