Na kleuterklas (wat ik toen echt niet graag deed, ik haatte knutselen en tekenen) en de lagere school heb ik in het middelbaar wiskunde-wetenschappen gedaan (8u richting). Ik ben namelijk altijd wat bezeten geweest door wiskunde. Zo voerde ik als kleuter veel liever staartdelingen uit dan tekeningskes te maken (ik ben een rare, ik weet het

). Die wiskunde en wetenschappen bevielen me heel goed in het middelbaar zodat ik beslist heb om nadien aan de univ burgelijk ingenieur te volgen. Dit kunt ge in 3 steden in Vlaanderen volgen en heb uiteindelijk beslist om het in Leuven te volgen (omdat ik daar meeste mensen kende). Een keuze waar ik zeker geen spijt van had.

Heb dan een aantal keren een optie moeten kiezen zodat ik uiteindelijk in 2002 afgestudeerd ben als "burgerlijk ingenieur elektronica optie multimedia en signaalverwerking" (wat een titel he

). Het studeren beviel me wel (en vooral het studentenleven) en daarom heb ik beslist om nog niet te gaan werken voor een bedrijf. Ik doctoreer namelijk nu aan de univ (meer bepaald in computerbeveiliging en cryptografie, ook het gebied waar ik mijn thesis in gemaakt heb). Dit zal nog duren tot minstens eind 2006, begin 2007. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Veel kameraden zeggen dat ik prof ga worden, maar dat denk ik niet. Dit is namelijk zeer moeilijk en onwaarschijnlijk. De kans is dus groter dat ik na mijn doctoraat in een bedrijf ga werken. Wel liefst in de sector van computerbeveiliging, kwestie dat mijn doctoraat toch niet voor niks geweest is.