Hoi, ik heb in het middelbaar verschillende jaren samen met AJ in de klas gezeten (dankzij AJ ben ik dan ook gebeten door de autosportmicrobe en sta ik nu regelmatig langs de baan te vlaggen) en heb net als AJ een A2 Industriële informatica gehaald.
Daarna ben ik begonnen aan een graduaat in de informatica. In 1992 ben ik dan afgestudeerd als A1 Analist-programmeur.
Inmiddels ben ik reeds 12 jaar aan het werk als analist-programmeur (daarom vind je me meestal tijdens de kantooruren op depaddock

). Daar ik als consultant werk, wissel ik dus heel vaak van bedrijf, hierdoor is dit wel een heel afwisselende en plezante job en zo leer je heel wat bij aangezien elk bedrijf anders werkt en andere tools gebruikt.
Voor de mensen die net in de IT afgestudeerd zijn en niet dadelijk werk vinden in de IT wil ik zeggen dat zelfs als je 10 of meer jaren ervaring hebt het momenteel heel moeilijk is om werk te vinden dus ga aub niet twijfelen aan jezelf en blijf volhouden (blijven knokken zoals AJ hierboven ook al zei). De IT-markt is momenteel zeer slecht, ik heb ex-collega's met meer dan 10 jaar ervaring die reeds een jaar aan het stempelen zijn, ze vinden absoluut geen job en nochtans kennen die er heel wat van. Maar vergeleken met 2 jaar geleden is er reeds heel wat beterschap en het ziet er naar uit dat de markt blijft beteren, dus alvast veel succes gewenst...