leuke thread .... zal eens aan mijn epistel beginnen ....
Toen mijn mama op Pasen 1982 (11 april 1982) tegen mijn paps wist te vertellen dat het zover was ... Wist paps er niet beter op om eerst nog ff naar sportweekend te kijken

Veel overschot was er echter niet ... Want na sportweekend tegen een rotvaart naar het Middelheim waar ik omstreeks 21h00 de eerste klets op de poep kreeg
Na de kleuterschool hier op het kiel en Lager School (Hofke van Thys in Hoboken) ben ik in 1994 op Sint Jan Berghmans aan de Meir in Antwerpen terechtgekomen. Het strenge college-leven heeft mij niet echt kleingekregen .... Want ik was altijd wel een beetje de deugeniet van de klas. Tot het 4e jaar Economie-Wiskunde gevolgd .... Daarna (door een gebrek aan studeren) verplicht moeten overschakelen op Economie - Moderne talen.
Dat ik nooit echt een leerbeest ben geweest mag wel duidelijk zijn. Dit ... samen met het ontzettend leuke studentenleven zorgde ervoor dat de eerste jaren op Karel de Grote nooit een succes zijn geworden .... Desalniettemin Studeer ik normaal volgend jaar af als Bachelor Toegepaste Informatica
Toch kan je me moeilijk een luierik noemen .... Ik ben altijd wel met iets nuttig bezig (maar dus niet met school)
Rode Kruis + ambulancier
Zo zit ik sinds 2000 als vrijwilliger in het Rode Kruis van Zwijndrecht waar ik na de klassieke opleidingen helper/interventie/verzorging bijzonder actief ben geworden op de preventieve diensten (Germinal Beerschot, RAFC, Sportpaleis, Rock Werchter, ...)
Sinds midden vorig jaar ben ik ook actief in het ziekenvervoer van het Rode Kruis als ambulancier ..... Om ook te kunnen werken op de dienst 100 start ik in Oktober met een cursus DGH (Dringende Geneeskundige Hulp)
Depaddock
In mei 2001 heb ik na een reeks omzwervingen via verschillende fora het initiatief genomen op
www.depaddock.eu op te richten ....
Toen
www.depaddock.eu in 2002 opging in depaddock vzw ben ik mee in dat bootje gestapt .... Waar ik al 2 jaar actief ben als bestuurslid (sinds 2 maanden ook als penningmeester).
Naast de officïele taak binnen de vzw sta ik ook in voor het onderhoud van het forum en andere technische online-taken.
de toekomst ??
Na het afstuderen .... Werken zeker .... Tenzij ik nog voort wil studeren ....
Dan zit de kans erin dat ik nog 2 jaar erbij doe zodat ik naast mijn bachelor TI ook nog een master-diploma Industrieel Ingenieur zou behalen ....
Maar daar is nog niks van beslist.
Verder zie ik me in de toekomst nog wel heel wat shiftjes doen op een ambulance ... omdat ik het gewoon ontzettend graag doe
Dat is het zo een beetje denk ik