View Single Post
Old 02-06-2004, 22:20
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

mijn verhaal:

net geen 22 jaar geleden ben ik geboren in het Halse St-Maria ziekenhuis, net op het moment dat mijn vader naar de film "the longest day" wou zien.
op mijn 6de werd ik geinstalleerd in het College in Halle waar ik 2 jaar zou blijven alvorens ik naar het... College in Halle verhuisde. De eerste school was een lager schooltje op St-rochus, de andere was een school met lager en humaniora in het centrum. daar zou ik dan veel langer blijven.
In de Humaniora begonnen met Latijn-Wiskunde, in het derde overgeschakeld op Moderne Talen-Wiskunde. Het zou mijn laatste jaar College worden, wegens toch redelijk wat problemen met leraars en medeleerlingen.
Dus marcel verhuisde. Naar het atheneum van Halle. 3 jaar Moderne Talen - Economie gedaan, aangezien Wiskunde mij niet bleek te liggen. Mijn laatste 2 jaar heb ik dan ook slechts 2 uur wiskunde per week gehad.
Dan krijg ik in 2000 een Humaniora-Diploma mee naar huis, dus ik moest op zoek naar een Hogere richting: en dat werd Toegepaste Informatica aan de Erasmus Hogeschool te Brussel. In het eerste jaar verliep dat nog vlotjes. Dan zijn ze begonnen met goede leraars buiten te gooien, en mensen aan te nemen die pas afgestudeerd werden, of mensen vakken te geven waar ze nog nooit mee gewerkt hadden, en dus vond ik het al wat minder. mijn 2de jaar mocht ik dus al herdoen, en toen dat bisjaar nog erger werd, heb ik Erasmus vaarwel gezegd. (het is er nu naar het schijnt trouwens nóg maar eens erger op geworden).
Dit jaar ben ik dan begonnen aan de Ugent, richting ETEW, en daar heb ik nu examens .

toekomst-plannen? eigenlijk niet echt, alleen zou ik zo rap mogelijk een rijbewijs willen halen, zodat ik gemakkelijker in Zolder of Spa geraak...