Thread: Vraag 17 en 18
View Single Post
  #12  
Old 02-06-2004, 23:29
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by Sennake
Deze vraag komt ieder jaar terug. Ik ga me dus beperken tot het copiëren van mijn eigen antwoord uit 2002 :

Daar hebben we het vorig jaar (2001!) al uitvoerig over gehad en ik ga die discussie niet opnieuw beginnen. Feit is dat ik vorig jaar bij wijze van proefneming 2 actuele vragen stelde waarop de "jongeren" niet beter of slechter scoorden als anders. Leeftijd als criterium van "ik was toen nog niet geboren" heeft er dan ook niets mee te maken, maar doorzettingsvermogen en doeltreffendheid wel. Misschien zijn dat eigenschappen die de jongeren vandaag de dag niet meer zo hoog in het vaandel dragen?
mja, sorry ze. het is nog maar het eerste jaar dat ik mee-quiz (ook al omdat ik nog geen jaar op depaddock zit), dus ik wist niet waaraan ik mij moest verwachten, daarmee dat ik het even vroeg. nu heb ik eens in het archief gedoken, en da was toch wel wa harder verschieten van de vragen (zeker naar het einde toe).

nu ja, aan mijn doorzettingsvermogen zal het niet meteen liggen, ik ben ondertussen ook weer aan deze vragen bezig. vraag 17 heb ik al gevonden, maar vraag 18 zal voor morgen of zo zijn, mijn internetverbinding doet momenteel net iets té nukkig...
__________________
Reply With Quote