GM racing - Touring cup - Race 3
Wat nieuws uit onze (ren)stal.
Onze nieuwe motor zal natuurlijk niet klaar zijn voor de volgende race, (reeds sedert Januari in opdracht bij tuner!) dus gewoontegetrouw wegens sedert 3 jaar aan de sukkel met 3 verschillende tuners (!) heb ik mij terug erg "boos" gemaakt tegenover huidige tuner en heb bekomen dat ze toch ten minste een volledige nieuwe computermotorsturing met bekabeling aan het plaatsen zijn, zodoende kan met de oude motor gereden worden en dit hopelijk in betere omstandigheden dan onze 2 vorige races.
De grafiek van het vermogen en koppel van de oude motor had veel weg van een zwitsers bergdal (met de vorige computer van Dhond - Oostende) en het programma werd niet vrij gegeven door deze, inmiddels heb ik 2 computers op overschot zonder programma uiteraard, niemand kopen ? ééntje is van Borremans van het merk "Magneti Marelli" en geschikt voor Megane of Clio en enkel maar programmeerbaar door Borremans zelf welke de "sleutel" heeft om deze te programmeren, dus iemand die bij deze tuner gaat kan er een zaak aan doen! gekost 2000 Euro en weg voor 500 Euro.
Binnenkort op onze vernieuwde site zal ik verschillende Megane delen welke op overstock zijn te koop aanbieden.
Doei, en we boeren voort in onze stal.
Luc - Gm Racing
|