Ben geboren op 10 nov 1982 .Heb zoals de meesten onder ons hier gewoon de kleuterklassen en lagere school gedaan zoals iedere mens dat moet. Ben daarna moderne gaan doen, na 2 jaar ingezien dat het niets voor mij was. Dan 4 jaar Elektro-mechanica gestudeerd en met glorie volbracht. Ben daarna Graduaat Elektro-mechanica optie industriele informatica gaan doen waarvan ik nu in mijn laatste jaar zit en er hopelijk door ben. Wat volgend jaar brengt , kweet het nog niet . Verder studere ?? of gaan werken. Zal er tijdens mijne verlof is goe over peinse.
Van hobby's , Ben zowat met de autosport geboren geweest. Ben van kleins af aan mee geweest naar de rally waar men vader toen een wagen voor prepareerde (En daar ook kampioen zijn mee gereden). Dan daarna ben ik meegegeaan naar de rallycross en probeerde toen al wat mee te helpen. Om dan vervolgens nu al aan mijn 7de (kan er 1 meer of minder zjin) seizoen in de belcar te zitten. Heb ook al wat westrijden in de europese clio's, al een aantal keren de 24 van Spa etc....
Dus autosport is echt wel mijn leven.
Voor de rest ben ik ook een fanatiek MTB'ker, de weekends wanneer er geen race is ben ik dan ook weg om te gaan MTB. Ook hier al wat wedstrijden mee gereden , duatlon's, beachrace's etc...(ik zou zegge als er hier nog mtb'kers zitte laat iets van jullie hore

)
En dan natuurlijk ook nog modelbouw waar ik mij gewoon mee bezig houd om mij wa te amuseren.
Dit zal het zowa zijn