Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmm, dat is natuurlijk de versie van KTR over dit dispuut. In het welbekende Engelse blaadje stond iets anders te lezen. De sponsors waren niet tevreden met de "kwailiteit" van het team en hebben daarom besloten om niet verder te investeren in het KTR verhaal.
Afgelopen week heeft Jouanny alweer zijn eerste kilometers gereden in een F3 van het Promatecme team, een Frans team in het Briste F3.
De waarheid van dit verhaal? Zal wel ergens in het midden liggen
|
tssssssssssssssssss
Dit is weer zoooooooooo typisch...
Dat van die kwalitiet vind ik wel écht "top of the bill": Als je weet dat de manager van Andre en Jouanny dezelfde is, en dat deze er ALLES heeft voorgedaan z'n twee piloten bij KTR te kunnen laten rijden. Dat weet je ook wel dat Jouanny absoluut WEL bij KTR wilt rijden en hij er zich zeer goed thuis voelde, en ja hoor, hij ook tevreden was van het team.
Maar als je dan in Magny Cours (per slot van rekening in z'n achtertuin)
DEZE WAGEN binnen brengt bij je team

dan weet je ook wel dat je voor deftige kosten hebt gezorgt...
(er is veeeeeeeeel meer schade en dus kosten aan de wagen dan je uiterlijk kan zien! versnellingsbak was zelfs gebarsten en vervrongen t.o.v. het chassis...)
Normaal had Bruce dus budget tot na Valencia, maar als hij dan in Frankrijk een budget van een half race weekend bij mekaar rijd... ...dan is de rekening snel gemaakt...
En als je dan voordien nog niet voor sprekende resultaten hebt gezorgt bij je je team (KTR in zijn geval dan), dan is het wel heel simpel om te zeggen van: "de kwaliteit van het team is niet voldoende..."
Hoe zegt men het ook alweer?? "de pot verwijt de ketel" of zoiets zeker...