Quote:
Originally posted by Oneliner
Wat heeft het ontstaan van de partij nu te maken met wat ze nu is? Dat evolueert immers mee met de maatschappij.
Als ge u stelling doortrekt dan ZOU ik, INDIEN mijn vader Vlaams Blokker zou zijn, de facto ook ne Vlaams Blokker zijn...
Slaagt nergens op. Mensen zien dat er iets misloopt met de maatschappij en zijn de leugens KOTSBEU. Waarom heeft de VLD dan uiteindelijk tegengestemd tegen het migrantenstemrecht als ze het uiteindelijk toch niet kunnen halen door de machtspositie waarin de PS zich bevindt? In een democratie ZOUDEN het de mensen moeten zijn waarnaar ze luisteren. Wat voor nut heeft het dan nog om als partij een eigen mening te hebben. 80% van de vlamingen was tegen het migrantenstemrecht en ze krijgen het er letterlijk ingestompt, van een futiliteit gesproken. En het is dat niet waar de VLD is op afgerekend. 200.000 jobs beloven terwijl studies beweren dat er maar 30.000 KUNNEN bijkomen mits een goede inspanning... Mensen blijven die luchtkasteeltjes niet geloven.
Bij mijn weten is er geen partij perfect voor iemand. Er zijn altijd dingen in een partij die je niet liggen.
Nu ben ik geen voorstander van het Vlaams Blok maar mensen moeten toch eens ophouden met altijd die kijk op het verleden. Ik heb het partijprogramma deftig MOETEN doornemen vanwege een politiek debat op school. Ik kan alleen mensen aanraden om dat op zen minst al eens door te nemen.
Den tijd van "ALLE VREEMDEN DIE BINNENKOMEN DREKT TRUG OP DEN BOOT". Ze hebben nu eerder iets van "aanpassen of oprotten". Dankzij het Vlaams Blok zijn er dingens op de politieke agenda gekomen waar voorheen geen haan naar kraaide...
|
Ik heb hier anders interessante lectuur die u misschien op andere gedachten brengt. Het blok is en blijft racistisch. (en niet ik zeg dat, maar een rechtbank)
Ik wil gerust positieve punten van de VLD opnoemen... zoals een belastingsverlaging die er wel degelijk is, de intentie om eindelijk werk te maken van het pensioen voor zelfstandigen... maar zoals ik al eerder zei, de VLD hebben hun positieve dingen onvoldoende verkocht.
Dankzij het Vlaams Blok? Ik zou eerder stellen ondanks het vlaams blok... in landelijke gemeentes is geen onveiligheid... wel subjectief en daar spelen het blok gretig op in.