View Single Post
Old 23-06-2004, 15:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik breng jullie even ter herinnering dat volgende mensen een kamer geboekt hebben via De Paddock, voor de Eifelrennen begin juli.
[list=1][*]Marshal + Pascal : dubbel voor 2 nachten [*]Raceboy + Riet : dubbel voor 2 nachten[*]Mario + Werner : dubbel voor 2 nachten [*]Bien + Koen : dubbel voor 2 nachten[*]Sennake + Danny : dubbel voor 2 nachten[*]Andy : dubbel voor 2 nachten[*]Ma en pa Sennake : dubbel voor 2 nachten[*]Pierre Van Itterbeek : dubbel voor 2 nachten[*]BRI : Mistery : single voor 2 nachten[*]BRI : single voor 2 nachten[/list=1]

Hieronder som ik even de betalingen op die reeds binnen zijn, en die nog moeten gebeuren. Mag ik je vragen om dit zo snel mogelijk in orde te brengen aub (geen paniek, ik moet ook nog betalen hoor)?

Alvast vriendelijk dank
[list=1][*]Marshal : betaald (€ 60)[*]Pascal : nog te betalen (€ 60)[*]Raceboy + Riet : betaald (€ 120)[*]Mario : nog te betalen (€ 60)[*]Werner : betaald (€ 60) [*]Bien + Koen : nog te betalen (€ 120)[*]Sennake + Danny : nog te betalen (€ 120)[*]Andy : betaald (€ 120)[*]Ma en pa Sennake : betaald (€ 120)[*]Pierre Van Itterbeek : betaald (€ 120)[*]BRI : Mistery : nog te betalen (€70)[*]BRI : nog te betalen (€ 70)[/list=1]

Vanuit België stort je het geld op onze rekening : rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw : € 120,- voor de dubbele kamers en € 70,- voor de singles.

Als je vanuit het buitenland een internationale overschrijving wil doen : onze BIC code = KREDBEBB ; onze IBAN nr = BE39 7330 0823 4219 ; naam van de bank = KBC.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote