Quote:
Originally posted by Stranger
Het team van Vergani zal terugkeren op het hoogste niveau met hun World Series Light coureur Giovanni Tedeschi.
|
Deze piloot zal er niks van gaan bakken, geloof me! Hij kan in de Lights nog niet meedraaien...

(maar het is er wel één met centen...

)
Quote:
Gabord zal voor het eerst sinds Zolder met 2 wagens komen, de 2e Dallara voor Roman Rusinov.
|
Hopelijk hebben ze bij Gabord al een "échte" ingenieur gevonden, want tot op heden zitten zij deftig te prutsen... Het is uiteraard een "grote naam" omdat hij al bij Minardi heeft mogen testen, maar ik ga er toch niet écht veel van verwachten (in combinatie met het huidige Gabord).
Quote:
En ook KTR zou weer met 2 wagens gaan rijden...en Bruce Jouanny zou zijn sponsorproblemen hebben opgelost en weer terugkeren.
Of dit laatste echt waar is kan Mr.Dallara mogelijk bevestigen.
|
Ik kan hierover (spijtig genoeg) momenteel niks over bevestigen. Maar één ding is zeker volgens mij: als Kurt een andere "betere" piloot vind de komende week in de UK, dan zal die kerel meer dan waarschijnlijk (na indien nodig een testje volgende week) zeker voorang krijgen op Bruce!
Een ding dat dit kan aantonen is het volgende:
Toen ik enkele weken terug in de workshop was, en we telefonisch de bevesting kregen dat Bruce z'n einde bij KTR was genaderd. Mocht (lees: moest) ik direct de stickers verwijderen van Bruce op de wagen, en "voor het donker was geworden" waren AL de sponsors stickers van de wagen verdwenen... Dit gebeurd niet zomaar...
Volgens mij zijn die kerel z'n centen écht wel stillaan op... Maarja die Fransen beloven altijd dat ze centen hebben (voor één meeting)...
foto 1
foto 2