View Single Post
Old 04-11-2001, 20:45
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Breezzje
Ik baseer mij op het feit dat ik in mijn vorig bericht heb gezegd dat de aandachtige kijkers dat gemerkt zullen hebben. Daarmee bedoel ik dat je niet altijd alleen maar naar de cijfers moet kijken. Natuurlijk zeggen die wel meestal het meeste. Maar ik bedoel maar dat een team niet altijd het beste is omwille van zijn cijfers alleen. Kijk bijvoorbeeld naar Ferrari, de cijfers zeggen duidelijk het beste team maar in team spirit is dat niet zo (de teamorders van dit seizoen zeggen genoeg) Misschien door mijn fanatisme dat ik dat zei, voor is en blijft McLaren altijd het beste team..
ermmm,

Zijn teamorders dan een probleem??? Bij Ferrari werken ze in de 2 richtingen!! Dat is als team samenwerken, om de kansen te maximaliseren!!

Wat zien we bij McLaren??? Hakki en Coulthard rijden elkaar van de baan (remember Spa 99 of 00), der is in de seizoen nog nekeer hetzelfde gebeurt. En dan mag McLaren uw favoriet team zijn zene, mor dan is de team-spirit volgens mij behoorlijk laag!! Dan bewijzen Hakki en Coulthard enkel hun egoïsme (teammaat eraf rijden doe je niet) en amateurisme binnen het team!! Dan Williams, R.Schumacher heeft dit seizoen tot 2 maal toe teamorders gekregen, maar weigerde ze uit te voeren, waardoor kostbare punten voor het Williams-team verloren gingen!! Dan mijn vraag aan u, in welk team is de team-spirit het grootst??? Als het aan mij ligt toch Ferrari, waar de piloot met de beste kansen (M.Schumacher) geholpen wordt door Barrichello tot de wereldtitel binnen is, waarna Schumacher Barrichello altijd heeft geholpen om alsnog de 2e plaats binnen te halen!! Helaas niet gelukt!!!

Over hoe het er in het verleden aan toe ging kan ik niet perfect oordelen, vermits nog tamelijk jong, en toen nog passief F1-fan!!

airco