Je moet niet reageren alsof ik gezegd heb dat Ferrari het slechtste team is van de hele F1planeet..
Teamorders die Barrichello dit seizoen kreeg heb ik opgevat als dat Rubens al zijn kansen moest laten gaan op Michael het ultimatum te laten bereiken.. Rubens heeft zelf op het einde van het seizoen gezegd dat hij pas volle aandacht en belangstelling kreeg nadat de overwinning van Michael in kannen en kruiken was. Een team waar teamspirit een gave is kan perfect de aandacht tussen de 2 piloten doseren en elke dus gelijke kansen geven. Ik zeg niet dat McLaren zo is, of Ferrari, of BAR, of Jaguar, of Arrows, of Williams, noem maar op want zo'n team bestaat er nu eenmaal niet. Er zijn wel teams die er dicht bijkomen en dan zeg ik gewoon dat McLaren op dat gebied een stukje verder staat dan Ferrari. Niets meer, niets minder.. Ook al heeft Hakkinen DC al is van de baan gereden, dat zal zékér geen teamorder geweest zijn, misschien een ongelukje, of een 'noodzaak'..
Als Barrichello één punt voorstond in het WK op Michael, dan zou Michael ook niet aarzelen om Rubens wat te bedreigen op de baan hoor..
En niet gezien in de race van Japan dat Hakkinen DC nog voorliet zodat hij nog een podium kon meepikken, dit was geen teamorder maar gewoon blijk van sympathie en teamspirit tussen de 2 piloten
|