View Single Post
Old 03-08-2004, 22:00
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Hello Pat,
Waarom nog verder sukkelen met de Megane? goeie vraag natuurlijk...
Ik ben al bij verloop van tijd zover gevorderd met die wagen dat terugkeer naar iets anders niet meer mogelijk is....en als ik hem wens te verkopen er geen "bal" meer voor krijg ondanks alle dure onderdelen welke erop zitten.
opsomming: carbon deuren, carbon motordeksel, carbon achterklep, carbon dashboard, super AP remmen & schijven, groep A achterbrug, regelbare schokdempers, sperdifferentieel, zwaardere cardans, stack systeem, enz... enz.... zonder te spreken van een hoop reserve onderdelen voor die wagen.
1 mogelijkheid is deze verkopen in onderdelen...
Ik verzeker je dat ik juist momenteel een goede motor nodig heb om in de top 3 (in de klasse 4,hé) te draaien. - het chassis is super stijf.
Met een Honda mag ik alles van voorafaan beginnen om die raceklaar te maken....maar geloof me, dit zou m'n keuze zijn bij herbeginnen....
Alsook zal 2005 waarschijnlijk m'n laatste racejaartje worden, ik ben de laatste tijd nogal "gebeten" geraakt door ULM vliegen sedert ik er enkele malen van geproeft heb, dus m'n volgende zal zich in de lucht afspelen, hopelijk heb ik dan minder pech, of t'is op m'n bakkes stuiken !
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote