Quote:
Originally posted by Marshal
De beurs van Nonkel Tonnie is niet leeg. Sterker nog de plannen voor 2005 zien er verdomd mooi uit. According to Autosport is Hezemans in een vergevorderd stadium om een Chevrolette C5-R aan de start te brengen in het FIA GT kampioenschap.
|
Zou wel mooi zijn. Hezemans en Zn hebben mooie dingen gedaan met die andere Amerikaan (Viper). Heeft me altijd verbaast waarom Chevrolet nooit geen Corvettes in Europa (buiten LM) heeft laten racen, eventueel via een priveteam. Ik bedoel dus wel Corvettes met dezelfde specificaties als de fabrieks Corvettes op LM.
Quote:
Een van de rijders is uiteraard zoon Mike, eventuele partner zou Kumpen kunnen zijn..........afhankelijk of de andere Kumpen ook meedoet.
|
Sorry, maar wie is die andere Kumpen? (Vader Kumpen met de geldbuidel?)
Quote:
Hezemans is nu aan het wachten of de wagen daadwerkelijk wordt toegelaten tot het FIA GT kampioenschap. Of je met een C5-R volgend jaar iets kunt uitrichten in het FIA GT kampioenschap? Lijkt me stug............de komst van de Maserati en Lambo kunnen weleens roet in het eten gooien. De huidige Corvette hoeft niet onder te doen voor de Saleens en de 550/575's.
|
Waarom zou de Corvette niet mee mogen doen?
De toelating van de Maserati GTP

is nog lang niet zeker.
Quote:
Of komt men met de opvolger van de Corvette? De C6? Ik heb ergens gelezen dat men met de nieuwe Corvette wil deelnemen aan de ALMS in 2005. In datzelfde stukje van Autosport wordt gesproken dat Hezemans samen met Chevrolet Europe aan dit project bezig is.........
|
Corvette is inderdaad bezig met de opvolger van de afgelopen LM GTS winnaar.
Quote:
Blijft een beetje koffiedik kijken maar ach een beetje gespeculeer is nooit weg. Wat betreft de Pagani, die mag van mij van start gegaan in nationale GT kampioenschappen.........125 minuten zal ie toch wel aankunnen?
|
Idd, de Pagani is een mooie auto voor een nationaal kampioenschap. Hoop dat ie heel blijft.
Quote:
Originally posted by Baron
Bitter..., Pagani..., en dan nu een Corvette...?
Driemaal is scheepsrecht, zeker?
|
Ze waren natuurlijk wel redelijk succesvol met hun Vipers. Ik denk dat Hezemans zich beter kan richten op het racen met een kant-en-klare racewagen dan zelf aan het doe-het-zelven te gaan. Kortom Toine zorgt voor het geld en de fabrikant voor de techniek.