View Single Post
  #1  
Old 17-08-2004, 23:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De Ferrari F399, chassis 193 weer in twee stukken.

De Ferrari chassis-specialisten herkennen in het nummer F399-193 wel iets denk ik. Met dit chassis maakte Schumacher destijds de crash in Silverstone in 1999. Schumacher hebben ze destijds weten op te lappen...............maar het chassis ook.

De huidige eigenaar is de Fam. Kroymans, dit schade-gevalletje zal wel een koopje zijn geweest Net zoals John Bosch laten de Kroymansen die F1 wagens niet in de garage staan. Racen, dat moet ermee gebeuren.

Tijdens het Historic Festival op Laguna Seca, afgelopen weekend, ging het niet helemaal lekker. F(r)ederico Kroymans (is dat Frits zelf of zijn zoon? ) maakte in "Turn Six" een schuiver waarbij de wagen een impact te verwerken kreeg. De wagen brak recht af ter hoogte van de voorste cockpit rand.

Zie deze foto

Kroymans kwam er vanaf met wat een wat pijnlijke knie, dat mag een klein wonder heten als je dit zo ziet. Hij raakte met +/- 100 km/u de bandenstapels/muur. Het was bekend dat er een klein scheurtje was..........maar in Ferrari liefhebbers kringen rijzen er enkele vragen. Is de reparatie goed uitgevoerd? Was er toestemming om met dit chassis te racen?

Trouwens voor de bezoekers van de Spa Ferrari days 2004, die hebben de bewuste wagen voobij zien komen.

Zie deze foto

Het bericht over de crash komt van autoracing1.com, een Amerikaanse betaalsite. Er was iemand ergens zo vriendelijk om dat bericht te onderwerpen aan een copy - paste actie.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote