View Single Post
Old 25-08-2004, 12:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Balken(ell)ende, de enige volwassen Harry Potter in de wereld, heeft weer eens zitten te dromen. Hoe kan ik mijn stempel drukken op de gechiedenis?

Laten we de OS eens binnenhalen, leuk idee als we er iets aan verdienen c.q. quitte draaien..........maar gezien de spelen in het verleden mag je verwachten dat Jan Modaal dit zal merken in zijn beurs Volgens de laatste berichten zal de staatschuld van Griekenland dit jaar met 10% toenemen als gevolg van de Olympische Spelen..............we spreken over 19 miljard euro

Daarmee is het leed van de Grieken nog niet geleden, iemand weleens gedacht wat de kosten zijn om al die faciliteiten lopende te houden in de komende jaren? Vraag dat maar eens na in Sydney, klik hier. Elk jaar verdwijnen er nog miljoenen richting de voormalige Olympische terreinen, gebouwen en stadions om ze "draaiende" te houden.

Een economie die groeit en bloeit kan zoiets wel aan maar als ik kijk naar de treurige toestand van de Nederlandse economie is het de vraag of zoiets wel verstandig is. Er zal toch iemand die miljarden moeten voorschieten.............en waarschijnlijk moeten afschrijven Als eerlijk belastingbetaler zie ik mijn centjes dan liever gaan naar onderwijs, gezondheidszorg en meer van dat soort zaken.

De Olympische Spelen zijn een prachtig evenement, jammer dat Inge de Bruijn maar eens op de vier jaar deelneemt aan de Spelen Puur geredeneerd vanuit de beurs is mijn mening: nu even niet...............en waarschijnlijk nooit. Laat iemand anders maar een financiële kater oplopen.

Enige pluspunt in de plannen van Balkenende is dat ie wel zo slim is om de financiële schuld over twee landen uit te smeren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote