Wil jij salaris inleveren voor de autosport?
Quote:
OOK OPEL VRAAGT OFFERS VAN WERKNEMERS
Na Mercedes en Volkswagen vraagt nu ook de in moeilijkheden verkerende Duitse autoconstructeur Opel, een filiaal van General Motors, financiële offers van zijn werknemers. Dat hebben vertegenwoordigers van het personeel woensdag aangegeven.
De directie heeft dinsdag aan de ondernemingsraad een eisenbundel voorgesteld. Het gaat over lagere lonen en sociale uitkeringen en om wijzigingen van de arbeidsduur, zo onderstreepte de ondernemingsraad in een communiqué.
De raad is bereid om "flexibele formules" te bespreken voor de organisatie van de arbeidsduur, maar weigert te praten over verlaging van de lonen.
Bron: VRT Teletekst, pag 141 d.d. 25-08-04
|
Zou iemand van jullie bereid zijn om salaris in te leveren om het bedrijf er bovenop te helpen, wetende dat er aan de kant miljoenen verdwijnen richting de autosport? In dit geval DTM en F3 en enkele andere kleinere autosport projecten.
Ikzelf zou geen Euro inleveren als ik weet dat er aan de andere kant miljoenen verdwijnen naar prestige projecten zoals bijvoorbeeld de autosport. Er zijn genoeg autofabrikanten die 0 euro uitgeven aan autosport en toch een goed imago hebben en genoeg wagens verkopen.
Zou Opel bijvoorbeeld auto-sport vrij zijn dan wil ik ook wel een paar procent inleveren. Ik 1%, dan zal mijn baas of management 2% inleveren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|