View Single Post
Old 29-08-2004, 18:49
Pascal Pascal is offline
A4993

Montoya gaat daar resoluut de fout in. Dat is mijn idee. Maar om hem daarom klootzak noemen

Ik draag echter Montoya ook een warm hart toe. Een man met b*llen. Dat het dan af en toe eens "fout" gaat, neem ik er maar bij. Die uitleg zal Trulli dan weer niet graag horen.

Wat echter frappant is, is dat de piloten het echter niet eens zijn met de FIA. Op de briefing werd volgens Leinders gezegd dat, een inhaalmaneuver, zoals Montoya deed, een voltooid inhaalmaneuver is en dat hij van Trulli vrije baan had moeten krijgen.

Begrijpe wie begrijpe kan.

Wat ik echter niet graag zie is dat Francorchamps, wat F1 betreft, stilaan een brokkencircuit begint te worden. 3 Safety Cars op één wedstrijd, zeg nu zelf, dat is toch van het goede te veel. Niet dat dat de schuld is van het circuit.

Een aanrijding in La Source onmiddellijk na de start : komt op de beste circuits voor. Een gevolg is de aanrijding op Raidillion. Webber zonder voorspoiler heeft uiteraard geen snelheid op Raidillion en brengt daardoor de anderen in gevaar.
Een klapband van Button die daardoor Baumgartner van de baan tikt.
Coulthard die de hard in de slipstream kruipt en op een achterligger rijdt.

Niet allemaal dingen die te wijten zijn aan het circuit maar de brokken, dat is wat vele mensen jaar na jaar zullen onthouden. Nu ja, autosport is niet ongevaarlijk.

Voor de rest een best genietbare Grand Prix met een niet echt verrassende winnaar. Eindelijk heeft The Iceman nog eens een succes. Het is hem gegund...

C U
Reply With Quote