View Single Post
Old 29-08-2004, 22:16
kevjef's Avatar
kevjef kevjef is offline
De Paddock Rookie

't Was goe op Francorchamps !

Yep gasten, eindelijk na 33 jaar ben ik eens naar de Formule 1 geweest (ik ben er eigenlijk nog maar 4 jaar echt in geïnteresseerd maar kom).

In ieder geval de spectaculairste race van het jaar, ik stond prachtig gestationeerd met een reuzescherm aan de ene kant, voor mij de baan en aan de andere kant nen Hollander met een radiootje dus kon het perfect volgen.
En achteraf, puur toeval (geluk), een handje gekregen van Montoya (klootzak of niet, ik ga me er niet mee moeien) toen hij wegglipte van het circuit in zijnen auto.
En voor die mannen die klagen over dat er te weinig te beleven valt, ten eerste ge zijt er ne keer mee weg, ten tweede bekijk al da volk ne keer wat dat er daar allemaal tussenzit ge zou'd er uren naar kunnen kijken en ten derde als je echt alles wilt zien (Formule 1 wel te verstaan) dan moet ge eigenlijk niet gaan maar thuis blijven naar TV kijken want als eenvoudige burger met een bronzen kaart ziet ge dus niks van die podiumtoestanden enz.

By the way, wel wreed beu dat ze geen ererondje gereden hebben en die driversparade daar staan die drivers zich wel serieus te vervelen geloof ik (reed ook te snel inderdaad).

Last edited by kevjef; 29-08-2004 at 22:36.
Reply With Quote