View Single Post
Old 30-08-2004, 00:24
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ben dus vandaag naar de F1 in Francorchamps geweest. Ik hoor hier langs alle kanten negatieve reacties. Zelf ben ik uitermate tevreden over wat ik te zien kreeg.
Wel bij vertellen dat ik op invitatie van FOSTER'S aanwezig was.
Om 7u kregen we een ontbijt voorgeschoteld waarna we rond 8u15 naar het rond punt bij het Total benzinestation gebracht werden.
De tickets die we hadden gaven recht op een zitplaats op de overdekte hoofdtribune (GOLD 1) net tegenover een groot scherm en schuin voor het podium.
De Mini race was heel tof, vooral die snelle dame, König, die achter Danner als tweede afgevlagd werd.
De parade was heel tof want voor onze tribune reed de truck langzaam en wuifden ALLE piloten naar het publiek.
De Porsche Cup was een fantastische race waarin Wolf Henzler een schitterende race afleverde. Om vingers en duimen van af te likken. Saelens en Ickx reden ook meer dan behoorlijk.
De F1 dan. Een spanende race met veel spektakel en een verdiende winnaar. Als Raikkonen fan van het eerste uur (ik mag dat wel zeggen want in zijn Formule Renault dagen ging ik speciaal voor hem supporteren) kan ik enkel zeggen dat Kimi eens temeer bewezen heeft dat als zijn McLaren Mercedes in orde is, er niemand aan hem kan tippen! Zoals hij Schumacher afdroogde in de run naar eau rouge na de eerste safety car fase was schitterend. Schumacher zal wel sneller gelost hebben omdat hij zijn titel wou veilig stellen, maar één ding is zeker : de volgende keer dat hij en Kimi naar een bocht stormen zal Kimi er opnieuw vanuit gaan dat schumi zal lossen...
Mijn dag was helemaal geslaagd en kan enkel zeggen dat het spectakel en de spanning echt de moeite waren vandaag. Voor VIP's en mensen met dure kaarten wordt er toch wat extra gedaan en die gaan vrijwel allemaal tevreden naar huis. Voor de anderen, het grote publiek wordt inderdaad soms te weinig gedaan. Daar zouden ze veel kunnen leren in Daytona waar men de mensen echt kan boeien.
Ik ben echter wel heel blij om zo'n VIP F1 beleefd te hebben en dank hiervoor FOSTER'S.
Nu ga ik terug wat tappen want anders mag ik volgend jaar neit opnieuw gaan