Quote:
Originally posted by AlesiRed27
Uiteindelijk aan de baan gaan staan tss dubbele linkse en pif-paf, waar ook een maffe groep Alonso supporters waren afgedaald (Er was er zelfs ene bij gekleed als koning, kompleet met zwaard en al)
|
Hey, dat was recht tegenover ons. Heb je bij die koning onder de rok gekeken? Laat ik het zo stellen...............daar was alles puur natuur te zien  Die gastenwaren echt compleet maf maar wel leuk.
Nog even over de F1, zelfs het geluid van die wagens is niet meer wat het geweest is. Dat gepruttel van de motoren als de traction control inkomt is niet mooi te noemen. Aan het geluid kon je wel goed horen wie meer op de limiet zat.........het was toch Schumacher die als eerste het gepruttel in gang zette. Barichello ging pas pruttelen bij het uitsturen van einde pif-paf/Fagnes links.......Schumacher bij het uitsturen van de eerste pif-paf/Fagnes rechts.
M.b.t. het fileleed......snap ik niet helemaal. Iedereen schuift aan op de autoweg. Zelf heb ik op al die jaren nog nooit in een file gestaan. Gewoon van de autoweg wegrijden........na een paar km kijken waar je zit.....en dan via de binnenwegen terug richting thuis. Zo leer je Wallonië nog eens kennen.......gisteren de sloppenwijken van Verviers gezien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 30-08-2004 at 12:57.
|