Ik ben ook terug van Spa, zwaar weekend want vanmorgend al meteen overslapen voor vakantiewerk

Ik ben ook zeer tevreden dat ik geweest ben hoor, weer of geen weer, dat moet ge er maar bijpakken. Enkel jammer dat er zaterdagvoormiddag slechts 13.08 minuten gereden is
De race zelf was weer eentje die zeker in men top 3 van live geziene F1 races komt. Enkel jammer van Jenson's klapband natuurlijk

en dan nog knal voor men neus. Ook Zonta die zijn motor opblies daar, en Coutlhard die er zijn voorvleugel afreed

dus aan spektakel zeker niets tekort. En dat geluid, dat deed pas deugd om nog eens te horen

Op de camping was de sfeer ook weer op en top. Woensdag tot vrijdag nog redelijk rustig, maar zaterdag moest iedereen zich nog uitleven denk, 't was namelijk eens droog weer toen

wat een vuurwerk er toen is afgestoken, onvoorstelbaar! En dan zijn er nog wat plezanten die een motorblok meepakken, en zich daat wat mee amuseren / de anderen ampeteren.
Mij zien ze er volgend jaar zeker terug (tenzij 2e zit), wsl bestel ik al tickets binnen de twee weken!