View Single Post
  #12  
Old 31-08-2004, 10:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by pompierke
Beste Huudo,
wat versta jij onder autosportintellektuelen?
Ik ben maar een gewone baankommissaris sinds 1976, heb maar een A3 diploma en ben gewone brandweerman van beroep, maakt mij dat intelectueel?
Ik voel mij eerder "een gewone speler met de pet" hoor en ik ben uiteindelijk zinnens die quiz af te werken.
Of wil jij absoluut die litho winnen, awel, als ik hem moest winnen mag je hem gerust bij mij komen halen en dat meen ik hoor.
En je mag vragen aan de mensen in mijn ploeg en ook daar buiten, ik ben helemaal gene moeilijke mens.
@ Sennake : doe zo voort, het is een zeer leerrijke quiz.
Heeft niks met opleidingsniveau te maken hoor, zoals Sennake aangeeft. Baancommisaris sedert 1976 is de doorslaggevende faktor. Dat doet toch vermoeden dat je al bijna 30 jaar aktief bent in, nauw betrokken bent bij of vaak aanwezig bent in de autosport. Ik ben maar een piske op dat gebeid. Ga hooguit 1x per jaar naar een circuit en 1 keer per jaar naar een rally (dit jaar niet inbegrepen) Ik ben dus de jan met de pet die aan de andere kant van de draad staat en op het gebied van Zolder vragen enz. gewoon niks weet.

Ik bedoelde dus, de insiders die per definitie meer parate kennis of ervaring hebben - om welke reden dan ook - dan de gewone volger op afstand zoals ik er eentje ben.


En moesten er mensen bij zijn die denken dat ik ontevreden ben: Zeker niet! Ik probeer mee naar een oplossing te zoeken om te vermijden dat er velen afhaken tijdens de kwis en gebruik een beetje mijn eigen situatie als vertrekpunt. Misschien dat er nog spelers zijn die er zo over denken, MAAR, misschien ook niet. Maar klagen doe ik niet omdat ik weet dat er geen enkele verplichting is en iedereen vrij is. De quizmasters weten dat.

Last edited by Guido; 31-08-2004 at 10:16.
Reply With Quote