View Single Post
Old 31-08-2004, 17:29
Pascal Pascal is offline
A4993

Re: Re: Re: foto's online

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
, Wat er aan onze foto's exclusief is, dat is heel simpel! Wij hebben foto's van IN de pitlane en van IN de pit boxen van de F1 op zondag, plus ook foto's uit de F3000 / Porsche Michelin Cup paddock en ook foto's van OP de F3000 grid en enkele pitstops VANUIT de pitlane!

Er zullen hier wel foto's genoeg terug te vinden zijn op DP van de F1 pitlane, maar die zijn allen gemaakt vanuit tribunes er recht tegenover ed, ofwel op donderdag tijdens de pit walk about. Maar dan is er wel wat minder te zien als op zondag in de F1 pitlane hoor!

En als je dit nog niet exclusief genoeg vind, ga dan gewoon naar hier of hier , als dat dan mss exclusieve foto's genoeg zijn voor meneer?
Ten eerste staat de ondertoon in deze reply mij niet aan : afsluiten met "meneer"

Ten tweede staan er op De Paddock en elders op het net allemaal exclusieve foto's. Iedereen vindt ZIJN foto's namelijk wel exclusief.

Ten derde staan er op Depaddock wel meer foto's vanuit de pitlane, vanop de startgrid, van vlak naats de piste enz Uiteraard niet allemaal van op de F1 maar ga maar eens zoeken en je zal ze vinden van in Zolder, Spa Le Mans en vele anderen. Of is de F1 beter dan die andere sporttakken ???

Iedereen doet met zijn foto's uiteraard wat hij wil. Ikzelf neem zelden foto's. Als ik ze neem zijn ze zo exclusief dat ik ze voor mezelf hou. Exclusief What's in a name...

Vergeet niet dat je om één of andere reden het voorrecht hebt om in de pit of op de startgrid van de F1 te mogen lopen. (Al dan niet legaal) Dat maakt je echter niet speciaal hoor...

Gewoon met je voetjes op de grond blijven... dat is de boodschap.

Wat allemaal niet wegneemt dat het eenvoudigweg leuk is dat iemand foto's neemt en ze op Depaddock zet...

C U
Reply With Quote